Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Del Skrevet 23. oktober 2013 Får litt dårlig samvittighet ved at jeg begynte i jobb igjenn da mini var 8 mnd.Han er da hos dagmamma på dagen de dagene jeg jobber dagvakt (jobber turnus) og de dagene jeg jobber kveld har jeg han hjemme også er han med pappaen på jobb eller er hos farmor til pappaen er ferdig på jobb. tenker til tider at jeg burde ventet med å begynne igjen også men ser jo ikke ut som han lider noen nød. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 8ebc0...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hvorfor er ikke pappaen i permisjon? Jeg tenker at så lenge barnets behov blir tilfredsstillt er det meste greit, men det er jo tidlig og det er en del omskiftning for et så lite barn i den hverdagen du beskriver. Anonymous poster hash: f5e5a...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Del Skrevet 24. oktober 2013 pappaen er i permisjon en dag i uken men kan ikke ta ut mere da han er dagligleder. Barnets behov blir tilfrdstilt. men som du sier så blir det jo litt skifte. Anonymous poster hash: 8ebc0...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå