Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Noen gode ideer? Anonymous poster hash: f3f3f...c9a
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skal lage julekalender til kjæresten ;-)Håper han blir fornøyd! Dette har jeg tenkt å ha oppi: - sokker - boxere - flaxlodd - deo - ullsokker - gavekort på middag og vin hjemme hos meg(vi bor ikke sammen ennå) - gavekort på full kroppsmassasje av meg - massasjeolje - kinobilletter og godteri - sjokolade - Tyggis - barberskum - dusjsåpe
Følelsesvims Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 De gangene jeg har laget det har det som regel vært en blanding av store og små ting. Noen ganger bare en lapp med "glad i deg" lagt inni pc'en, mandariner, sjokolade, osv. Gavekort på diverse er også bra! Fredag/lørdag ei flaske med godt øl i kjøleskapet. Bare fantasien som setter grenser Har hørt om ølkalendre, hvor de får 24 flasker øl, men det blir litt dyrt Og det er ganske slitsomt å finne 24 forskjellige typer, hvis du vil ta den helt ut...!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Vi skal lage til hverandre, 12 gaver hver. Tenker å ta noen små og noen store ting. Sursild og saltsild, som er favorittgodtet. Mansjettknapper Sokker Ansiktskrem Skokrem Massasje DVD Iphone cover Godt øl skrujern Anonymous poster hash: 5d469...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå