to små prinsesser Skrevet 23. oktober 2013 #1 Del Skrevet 23. oktober 2013 Datteren min er 9mnd, hun har 5-6 smukker i sengen, to som er selvlysende og en i snor, men hun finner INGEN selv på natten. Vi øver på dagen på at hun skal sette inn smukken selv, men snuppa er nok av det litt late slaget. Hun gaper. Holder jeg bare frem smukken og ikke setter den inn så kaster hun den bare vekk, hvis hun i det hele tatt gidder å ta i den. Blir litt hakket søvn på meg da som x-antall ganger må putte inn smukken på natta. Det er forøvrig likedan på dagsoving. Våkner alltid etter 30-45min og må ha smukken på nytt. Andre som har tilsvarende "late" barn og kan fortelle at dette ordnet seg plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarella og froskebarna Skrevet 23. oktober 2013 #2 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har du prøvd å gi henne smokken i hånda i stedet for å putte den i munnen på natta? Det gjorde vi, og etter hvert lærte hun å finne den i halvsøvne og putte den i munnen automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarella og froskebarna Skrevet 23. oktober 2013 #3 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ser nå at hun bare gaper også på dagtid. Det er kanskje det dere gjør da, gir henne smokken i hånda? Ville bare ha fortsatt med det i så fall, både dag og natt. Vil hun ha smokken så lærer hun det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ser nå at hun bare gaper også på dagtid. Det er kanskje det dere gjør da, gir henne smokken i hånda? Ville bare ha fortsatt med det i så fall, både dag og natt. Vil hun ha smokken så lærer hun det nok Ja, vi fortsetter med å gi henne den i hånden. På natten er jeg ikke like bastant. Vi har ei på 3år som ligger vegg i vegg og jeg har ikke lyst på så forferdelig mye skriking på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå