Gå til innhold

Smukk på natta

to små prinsesser

Anbefalte innlegg

Datteren min er 9mnd, hun har 5-6 smukker i sengen, to som er selvlysende og en i snor, men hun finner INGEN selv på natten. Vi øver på dagen på at hun skal sette inn smukken selv, men snuppa er nok av det litt late slaget. Hun gaper.  :wub:

Holder jeg bare frem smukken og ikke setter den inn så kaster hun den bare vekk, hvis hun i det hele tatt gidder å ta i den. 

Blir litt hakket søvn på meg da som x-antall ganger må putte inn smukken på natta. Det er forøvrig likedan på dagsoving. Våkner alltid etter 30-45min og må ha smukken på nytt. 

Andre som har tilsvarende "late" barn og kan fortelle at dette ordnet seg plutselig?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å gi henne smokken i hånda i stedet for å putte den i munnen på natta? Det gjorde vi, og etter hvert lærte hun å finne den i halvsøvne og putte den i munnen automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at hun bare gaper også på dagtid. Det er kanskje det dere gjør da, gir henne smokken i hånda? Ville bare ha fortsatt med det i så fall, både dag og natt. Vil hun ha smokken så lærer hun det nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at hun bare gaper også på dagtid. Det er kanskje det dere gjør da, gir henne smokken i hånda? Ville bare ha fortsatt med det i så fall, både dag og natt. Vil hun ha smokken så lærer hun det nok :)

Ja, vi fortsetter med å gi henne den i hånden. På natten er jeg ikke like bastant. Vi har ei på 3år som ligger vegg i vegg og jeg har ikke lyst på så forferdelig mye skriking på natta.  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...