Liiiisa Skrevet 23. oktober 2013 #1 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er d faktisk noen som har barn som sjelden er syke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Vintage Skrevet 23. oktober 2013 #2 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jepp! Eldste sønnen min er veldig sjeldent syk. Første året i barnehagen derimot var han MYE syk....feber, slapphet. Men etter det har han knapt nok vært syk. Fikk vannkopper i fjor, men i knallform. Men her for en uke siden fikk han feber, og jeg skjønte nesten ikke hva som foregikk Han er nå 5,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epla Skrevet 24. oktober 2013 #3 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja! Vi har knapt vært hjemme med eldste siden hun begynte i bhg. Hun har f eks bare kastet opp én gang, og nå er hun straks fem år. Hun har tydeligvis arvet mammas immunforsvar! Yngste virker derimot å være en annen type, så ham går det nok med flere sykt barn-dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 24. oktober 2013 #4 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du skulle spurt før barnehagestart, då hadde eg rekt opp handa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 24. oktober 2013 #5 Del Skrevet 24. oktober 2013 Eldstegutten min var mye syk første 6 mnd i bhg, men etter det har han vært meget sjeldent syk. Har vært en gang til legen med han i hele sitt liv. Han er 4 år. Og hvis han blir syk, så blir han veldig fort frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Del Skrevet 25. oktober 2013 Har en på 16 mnd som har vært syk en gang. Ikke vært hjemme fra bhg på grunn av sykdom enda! Anonymous poster hash: 61231...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Del Skrevet 21. desember 2013 Ja, vår gutt har kun vært forkjølet med feber noen ganger. Han er 17mnd og begynte i barnehagen når han var 12 mnd. Anonymous poster hash: d01e6...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Del Skrevet 23. desember 2013 Har en på 16 mnd som har vært syk en gang. Ikke vært hjemme fra bhg på grunn av sykdom enda! Samme her! Trudde ikke det var mulig. En hel høst i barnehage uten å være borte fra jobb pga sykt barn. Anonymous poster hash: 61231...2ef Anonymous poster hash: 532bc...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Del Skrevet 23. desember 2013 Ja, min på 6 har nesten aldri vært syk. Har hatt ørebetennelse en gang. Aldri hatt omgangssyke eller feber ol. utenom det. Han hoster litt av og til om vinteren, Men that's it! Anonymous poster hash: 1a96c...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Del Skrevet 23. desember 2013 Ja, min på 6 har nesten aldri vært syk. Har hatt ørebetennelse en gang. Aldri hatt omgangssyke eller feber ol. utenom det. Han hoster litt av og til om vinteren, Men that's it! Anonymous poster hash: 1a96c...e6c Altså, 6 år. Anonymous poster hash: 1a96c...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Del Skrevet 29. desember 2013 Snuppa er brått 2 år og gått 1 år i bhg. Ho har hatt feber 3 ganger og kun vart en dag av gangen. Mere syk har ho ikke vært. Bank i bordet. Anonymous poster hash: 335e8...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 30. desember 2013 #12 Del Skrevet 30. desember 2013 Eldste min på snart 8 år har nesten aldri vært syk . 2 ganger som jeg kan huske. Engang med influensa da an fikk sine 4 første tenner på 1 års dagen også kastet han opp en gang for 2 år siden. Derimot min num 2 som nå er 5 år. Blir helt slått ut når han blir syk. Kaster opp i to dager el v influensa feber og sengeligende. Minstemann som nå er 1 hadde periode rundt 6 mnd der an avdøde flere omganger med feber ( som jeg tror kom fra brødrene som går i bhg og på skolen) nå derimot virker det som han har godt immunforsvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 30. desember 2013 #13 Del Skrevet 30. desember 2013 Hadde ikke avdøde* denne ordlista;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå