Abik Skrevet 21. november 2013 #26 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg er bare 5+4, men er foreløpig i fin form. Ikke noe kvalme, men det kan jo absolutt være at den kommer. Ikke noe problemer med å jobbe på sykehuset, selv om en del av kollegaene mine har funnet ut at jeg er gravid allerede. Det er plutselig endel pasienter jeg ikke kan ha.. Jeg jobber på sykehus selv, men har ikke jobbet så lenge. Hvilke typer pasienter holder du deg unna? Vi gir mye cytostatika hos oss, og må derfor holde meg unna både de som får kur, og flere dager etter de har fått kur. Kan heller ikke ha pasienter med vannkopper og cmv og evt svineinfluensa dersom det blir aktuelt i år også. Endel medisiner må vi også holde oss unna. Cytostatika i tbl form, immunsuppressive midler (tacrolimus, cell cept osv). Okei Jeg jobber på medisinsk avd. Vi har ofte pasienter som har fått kur, så de har jeg alltid passet meg litt for Men jeg må innrømme jeg ikke er så flink til å holde meg unna tabletter, så dette må jeg begynne å tenke ekstra mye over nå! Er det sånn at man ikke bør styre med disse medisinene i det hele tatt, eller kan man bruke hansker? Bør ikke jobbe med disse medisinene uansett (etter hva jeg har fått beskjed om) Hmm.. Da får jo hele jobben vite det da Får høre litt med sjefen min Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091043-dere-som-ikke-er-sykmeldt-hvordan-er-formen/page/2/#findComment-145877152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå