Gå til innhold

Turte ikke ha sex med en mann som var omskjært...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg sa at jeg var trøtt, og han dro hjem... 

Har dere erfaring med menn som er omskjært? Hvordan er det å ha sex? Suge? 

Er det noe forskjell? 

Anonymous poster hash: 36002...86d

Fortsetter under...

Skrevet

what? hehe mannen min er omskjert. er ikke noe annerledes det vel :)

Skrevet

Jeg hadde faktisk sex med en mann som var omskjært bare for å prøve  :ph34r:

Det var ikke store forskjellen gitt  :rolleyes: Men det var ingen munnsex involvert, så det skal jeg ikke uttale meg om :P

Skrevet

Mannen min er omskjært (ikke muslim)

Syns det er mye deiligere.. Mm! Og rensligere når det kommer til oralsex, syns jeg da. Er ikke noe forhud.

Anonymous poster hash: 2562b...6b6

Skrevet

Det er bare uvant, gjør ikke så stor forskjell for deg.

Synes slett ikke det er penere, og noen (mange?) omskjærte mister litt følelse der.

Anonymous poster hash: a97b3...82f

Skrevet

Jeg syns det er stor forskjell, og er veldig glad for at mannen min bestemte seg for å "fikse" på det, selv om han gjorde det av helsemessige årsaker (Ville aldri ha bedt han om det, bare så det er sagt!)

Det er en grunn til at forskning viser at kvinner har bedre sex med intakte menn. 

Annonse

Skrevet

Min mann er omskåret og jeg synes det egentlig er finere enn med forhud, føler det er rensligere.
Men hvis jeg noengang får en sønn hadde jeg ikke villet at han skulle blitt omskåret.

Anonymous poster hash: 9305a...125
Skrevet

mye bedre uten forhuden :)

Anonymous poster hash: 1f26b...1ca
Skrevet

Nei, huff. Sex med en omskjært er ubehagelig og eneste gangen i mitt liv jeg har trengt glidemiddel. Også eneste gangen jeg har blitt sår siden friksjonen omtrent ødela meg nedentil. Han var itillegg så ufølsom at han måtte gjøre det veldig hardt.

Umulig å runke fyren også, det var liksom helt feil. Stygt med arr også. 

Anonymous poster hash: 0c018...5da
Skrevet

Jeg syns det er stor forskjell, og er veldig glad for at mannen min bestemte seg for å "fikse" på det, selv om han gjorde det av helsemessige årsaker (Ville aldri ha bedt han om det, bare så det er sagt!)

Det er en grunn til at forskning viser at kvinner har bedre sex med intakte menn.

Mulig jeg er treig, men jeg skjønte ikke hva mannen din har gjort. Det hørtes nesten ut som om han har omgjort en omskjæring, men det går vel ikke..?

Skrevet

Mulig jeg er treig, men jeg skjønte ikke hva mannen din har gjort. Det hørtes nesten ut som om han har omgjort en omskjæring, men det går vel ikke..?

Nei, ikke helt, dessverre. Men han hadde så store plager etter omskjæringen som spedbarn at han kjøpte et lite apparat som man setter på penis noen timer i døgnet. Denne strekker huden slik at kroppen danner nye hudceller, og etter en tid (Rundt 3 år...) så kan man igjen ha en slags forhud. (Foreskin restoration)

Man mister jo alle de spesialiserte nervetrådene, frenelum og det er ikke lenger slimhinner på en side slik en forhud har, men på denne måten slapp han smertefulle ereksjoner og blødninger. 

Fått igjen MYE følsomhet også, siden glans ikke lenger er et utvendig organ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...