Gå til innhold

Kvinner som lar seg forfalle...

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Signerer det med menn som forfaller. Svært få menn jeg kjenner som er familiefedre over 30 som ser ut som fotomodeller. Hvorfor er det alltid kvinner det skal stilles krav til, mens menn kan se så ustelt som de bare vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at alle, både kvinner og menn, har et ansvar for å holde i noenlunde god form gjennom trening og fornuftig kosthold. Både for sin egen del og ikke minst samfunnsøkonomisk. Det er ingen unnskyldning for å droppe et minimum av trening og unngå matverstingene i hvert fall deler av tiden.

Anonymous poster hash: 61a9c...5ad
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg synes at alle, både kvinner og menn, har et ansvar for å holde i noenlunde god form gjennom trening og fornuftig kosthold. Både for sin egen del og ikke minst samfunnsøkonomisk. Det er ingen unnskyldning for å droppe et minimum av trening og unngå matverstingene i hvert fall deler av tiden.

Anonymous poster hash: 61a9c...5ad

Ikke alle liker trening eller kan trene. Men er du i aktivitet med barna, går tur med hund, bruker beina i stedet for bilen og sånt så er du berget. Det jeg synes er rart er hvordan KVINNER unnskylder menns utroskap hvis deres koner har forfalt etter fødsel, samtidig som ingen snakker om at kona har rett til å være utro hvis mannen får ølvom. Det gjelder visst kun den ene veien, mannen kan se ut som takras, mens dama skal holde seg fotomodellaktig 3-4 uker etter å ha født et barn. Og nei, jeg er verken feit eller forfalt, så føler meg overhode ikke truffet.

Skrevet

Om jeg ikke akkurat har latt meg forfalle, så har jeg nok surfet litt for lenge på at jeg var ganske pen som ung og ikke trengte å jobbe noe særlig med å se fresh ut.

Med årene kom både kiloene, rynkene og de grå hårene (de har jeg hele tiden farget bort da) og plutselig såg jeg en halvgammel, tykk dame i speilet - og det likte jeg ikke!

Nå har jeg tatt tak, slanket meg 15 kg og er fremdeles på vei ned. En konsekvens av mindre fett er at det er lettere å finne fine klær, så nå kan jeg kle meg i det jeg liker og kler istede for å bare kjøpe et plagg fordi det passer.Jeg har alltid passet på hud og hår, og av sminke bruker jeg bare fondation, kajal og maskara, både til hverdag og fest. Det trives både jeg og manne med :)

Nå begynner jeg å kjenne igjen ansiktet som ser tilbake på meg i speilet og det er en deilig følelse. Jeg går mot en ny vår i en alder av 40 år  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...