Gå til innhold

Kvinner som lar seg forfalle...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor la seg forfalle etter dere har fått mann og barn? Dere er jo mødre?  :)

Anonymous poster hash: 12e9b...0bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid sett ut som en dass

Anonymous poster hash: 605fb...4b3
Skrevet

Gjør det i håp om at mannen skal gå fra meg. Tør ikke gå fra han selv for han er så sinna.

Anonymous poster hash: e3a97...4d8
Skrevet

Jan Thomas er det deg? :=)

Anonymous poster hash: 740f1...7c0
Skrevet

Så ut som et endevendt rævhøl lenge før jeg fikk mann og barn... Ikke noe med å forfalle å gjøre, jeg ser nok bare slik ut, dessverre.

Anonymous poster hash: a8b0f...65d
Skrevet

Nei, no er eg ferdig med å forplante meg og føre slekta vidare, så då er det berre å forfalle og visne hen. Treng jo ikkje lokke nokon mann lengre.

Skrevet

Hæ? Er vi mødre? :P 

Anonymous poster hash: 0ef0c...4ce

Skrevet

Har ikke forfalt, har forblitt slik jeg alltid har vært :) 

Er på vei til å se bedre ut enn da jeg traff mannen da, så syns ikke jeg har forfalt så mye enda

Anonymous poster hash: f32c2...811
Skrevet (endret)

Det er ikke alle som prioriterer egenpleie, trening, shopping etc.når de har fått barn. Jeg synes at det er spesielt viktig å ta vare på seg selv under graviditet, etter fødsel og som mor, men folk er forskjellige og har ulike behov.

Jeg har et stort behov for å pynte meg, men for andre er dette uviktig. Jeg synes personlig at dette er litt rart, men jeg har full respekt for at noen småbarnsmødre prioriterer annerledes enn meg :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Derfor så benytter jeg meg av botox og andre egenpleieprodukter... Men det er vel gæli det også? At man pleier seg for mye? :huh:

Skrevet

Er det meg du snakker om? 

Har alltid sett slik ut. Egentlig veldig rart jeg klarte å bli gravid. Ikke minst få en mann. 

Anonymous poster hash: dc775...a96
Skrevet

Derfor så benytter jeg meg av botox og andre egenpleieprodukter... Men det er vel gæli det også? At man pleier seg for mye? :huh:

Såklart! Du forsømmer jo barna dine. Jeg ble kjeftet huden full av en eldre dame for noen dager siden. Min mor og jeg + baby var i byen for lunsj og trilletur, også hadde jeg timeavtale til påfyll av Restylane. Min mor trillet babyen en tur rundt i byen mens jeg var på timen min. Da jeg kom ut igjen stod de og hadde ventet i toppen 5 minutter. Hun gamle damen kom "løpende" bort og kalte meg helt tullerusk som brukte barnevakt for at jeg skulle gå der og få oppblåste lepper for å føle meg bedre. Herrefred. Baby sov søtt hele tiden i pass av mormoren sin. Ble helt satt ut.

Men for å svare spørsmålet, nei. Jeg har ikke "forfallt". Er verken bedre eller værre en før. Ikke spesielt pen, men ikke spesielt fæl heller. Jeg liker ta vare på meg selv og bruke litt alenetid på å føle meg bra. :)

Anonymous poster hash: de4ce...5a5

Skrevet

Det er ikke alle som prioriterer egenpleie, trening, shopping etc.når de har fått barn. Jeg synes at det er spesielt viktig å ta vare på seg selv under graviditet, etter fødsel og som mor, men folk er forskjellige og har ulike behov.

Jeg har et stort behov for å pynte meg, men for andre er dette uviktig. Jeg synes personlig at dette er litt rart, men jeg har full respekt for at noen småbarnsmødre prioriterer annerledes enn meg :)

Jeg lurer skikkelig på åssen du ser ut jeg :P 

Skrevet

Lurer på hva du mener med å forfalle?

Jeg er jo blitt 9 år eldre, men utenom noen få linjer rundt øynene ser jeg ut som før.

Anonymous poster hash: 3f80d...466

Skrevet

Jeg tror ikke det er det at man ikke prioriterer, for det er vel ingen som vil forfalle .... ? Men i noen tilfeller så har man faktisk ikke tid noen dager. Man kan ikke gå og sminke seg,style hår og negler om ungen skriker av full hals døgnet rundt .. Og holder den kjeft i noen minutter så er vel ikke stylingen som står først i kø, men heller en brødblings eller en kopp kaffe.

Jeg liker å ta meg best mulig ut, og nå som veslegutt har fått inn gode dagsovings rutiner, så har jeg tid til både dusj, styling,mat,kaffe og rydding av hus ;)

Skrevet

Jeg har latt meg forfalle så ekstremt... :P.. men jeg er fast bestemt på å få meg selv tilbake til ja, meg selv etter denne graviditeten! Har lagt på meg 59kg siden jeg traff mannen. Sakte men sikkert over 7 år. Blit jo direkte kvalm av å se meg selv i speil.æsj... bruker lite/ingen sminke og har bare stygge slitte klær for at jeg er så feit å tenker at det er ikke vits.. åååh så deilig det skal bli når dette nurket i magen kommer seg ut og jeg skal bli en HOT mama ;-) haha.. begynte til og med denne graviditeten ikke mindre enn 30kg mer enn sist jeg var gravid... huff.. jeg er flau over meg selv! !

Skrevet

Vet du, det handler ikke bare om å "la seg" forfalle.

Jeg er fortsatt glad i å pynte meg, men etter tre barn og noen flere år på baken er det jo enkelte ting som forandrer seg uansett.

Som alenemor i full jobb har jeg rett og slett hverken tid eller energi til å bruke så mye tid på egenpleie som jeg meget gjerne skulle ønske! Jeg ser jo godt at det trengs!

Skulle gjerne trent mer, vokset her og der, gått til frisøren oftere, fått på meg lekkert undertøy og snertne klær. Blir rett som det er lei meg når jeg ser meg i speilet, og skulle ønske jeg følte meg mer vel når jeg en sjelden gang pynter meg for å gå ut. Hjemme blir det fort joggebuksa og en genser siden det går i barn og husarbeid stort sett..

Bare litt ergerlig at jeg ikke satte større pris på kroppen min da jeg var yngre. Følte meg feit da, men ser på bilder at jeg var ganske strøken...........

Nå tenker jeg at jeg får ta tak når barna blir litt større ;-)

Anonymous poster hash: 6922c...ec3
Skrevet

Så det er å sminke seg som er å ikke forfalle?

Jeg sminket meg ikke til vanlig før jeg fikk barn heller. Kun til fest.

Jeg syns ikke det er så fint med de som føler de må sminke seg hver dag. De fleste er faktisk finere uten.

Anonymous poster hash: 3f80d...466
Skrevet

Såklart! Du forsømmer jo barna dine. Jeg ble kjeftet huden full av en eldre dame for noen dager siden. Min mor og jeg + baby var i byen for lunsj og trilletur, også hadde jeg timeavtale til påfyll av Restylane. Min mor trillet babyen en tur rundt i byen mens jeg var på timen min. Da jeg kom ut igjen stod de og hadde ventet i toppen 5 minutter. Hun gamle damen kom "løpende" bort og kalte meg helt tullerusk som brukte barnevakt for at jeg skulle gå der og få oppblåste lepper for å føle meg bedre. Herrefred. Baby sov søtt hele tiden i pass av mormoren sin. Ble helt satt ut.

Men for å svare spørsmålet, nei. Jeg har ikke "forfallt". Er verken bedre eller værre en før. Ikke spesielt pen, men ikke spesielt fæl heller. Jeg liker ta vare på meg selv og bruke litt alenetid på å føle meg bra. :)

Bedre å være føre var. Er det jeg er iallefall. Men den damen kan da ikke være helt riktig vel bevart??

Skrevet

Bedre å være føre var. Er det jeg er iallefall. Men den damen kan da ikke være helt riktig vel bevart??

Jeg aner ikke. Men om målet var å få meg "driti" ut foran andre, så skal hun få stjerne i boken for å ha klart det! Restylane og ellers små triks for utseende er også noe jeg gjorde leeenge før jeg fikk barn. Ser ikke hvorfor jeg skulle slutte med det etter jeg ble mor.

Skrevet

Ikke sant :) Helt klart enig. selv er jeg over 40 år og der yngre ut. Og har vært forfengelig siden jeg var 30 år ca.  Hvorfor skal jeg se ut som en sliten 4 barnsmamma med rynker m.m? B)

Skrevet

Lagt på meg 7-8 kg og blitt noen år eldre siden før jeg fikk barn.... Men nå skal det sies at jeg var 176 høy og veide 57 kg før jeg fikk barn da..... så jeg er ikke feit nå heller. 

Skulle gjerne tatt litt botox og kanskje lagt inn litt i puppene jeg :) Men får ikke "lov" av mannen.... han sier at han vil at jeg skal være sånn jeg er.... Han sier han skal tenke på det med puppene hvis vi får et par barn til først da ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har spolt forfallet bakover :-p Jeg startet som en dass som løp rundt i skatersko og joggebukser, veide 115 kg... Hvorfor samboeren ble sammen med meg og fikk unger med meg? Hvem vet.. Nå veier jeg 80 kg, endelig lært meg å sminke meg bedre, går i penere klær og for første gang i mitt liv bruker jeg gledelig høyhælede sko ;)

Skrevet

Hva menes med å forfalle? Jeg bruker mye mindre tid på klær, sminke og hår nå enn før, men det har egentlig aldri vært noen store interesser hos meg. Så jeg vil vel egentlig si at jeg heller har turt å bli den jeg egentlig er. Litt shabby klær og bittelitt sminke. Tror ikke jeg har forfalt så veldig akkurat, men er ikke den som dresser meg opp til hverdags nei. 

Skrevet

Haha dere tuller ikke? Botox og Restylane? Erre mulig. Putte gift i kroppen? Dere blir sikkert lekre når dere blir 55 og det ikke holder og dere må ty til ansiktsløft. Skrekk og gru. Takke meg til eldes naturlig.

Anonymous poster hash: 9ecd6...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...