Gå til innhold

Alder og bosted?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei juni-jenter!

Hva med en liten presentasjon av oss som er her inne,- Hvor bor dere, alder og fødested?

Er 35 selv og bor i Asker. Skal føde på ABC klinikken på Ullevål:)

Endret av Stella&My+2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!:) Jeg er 30, bor rett ved Geilo,skal føde på Ringerike eller Drammen avhengig av ks eller vanlig fødsel. Har to barn fra før, jente 10 og gutt 3 :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 27, og fra Kristiansand :) regner med at jeg føder her i byen!

Skrevet

31. Drammen. Gravid med nr. 4. Har en på åtte, seks og et halvt og tre fra før...

Skrevet

Oi! 3/5 på Vestre Viken jo :P 

Jeg er egentlig mai da, men kommer fra Åmot og skal føde på enten Ringerike eller Kongsberg :)

Skrevet

Hei! Jeg er 39, Oslo. To jenter fra før på 19 og 2 1/2 år:) skal føde på Ullevål.

Skrevet

Jente på 24 fra vestfold, har en sønn på 5 og en spire i magen som er ventet rundt 20-24 juni. Blir ikke å føde på tønsberg, så ukjent ennå.

Skrevet

34 fra Klepp, barn 2, Nr. 1 blir 13 snart. Fødested SuS.

Skrevet

Jeg er 34.

Har ei datter på 4,5.

Er fra Fredrikstad :)

Skrevet

Dere som skal føde på Ringerike, når har dere termin?:)

Skrevet

Har ikke fått noe eksakt svar enda. Men de tror jeg er 6-7 uker. Så det blir vel i midten av juni :)

Skrevet

Har ikke fått noe eksakt svar enda. Men de tror jeg er 6-7 uker. Så det blir vel i midten av juni :)

Samme som meg det :) Foreløpig termin er 17. juni, men skal på tidlig ul 30.10, og vet sikkert mer etter det :)

Skrevet

Ingen nordlendinger her altså?! ;) Er 27, har en gutt på 5 år og ei jente på snart 2 år... Termin rundt 29.mai-2.juni. Skal føde på Nordlandssykehuset eller hjemme :)

Skrevet

24 fra Oslo - førstegangsfødende og første graviditet! 6 + 4 i dag!

Skrevet

26 år fra Vestfold,(foreløpig) bosatt i Bergen. Termin rundt 12. juni, 7+ 2 i dag. :)

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

Jeg er nordlending :) . er 25, har nummer tre i magen. Gutt på 5 og jente på straks 3 fra før =) Fødested blir nok UNN avd Harstad :)

Skrevet

25 år fra Sandnes her:) 8+4 i dag, førstegangsfødene og første graviditet. Fødested SuS.

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

Jeg er mest sannsynlig mai da, har termin 21/5, men det KAN jo bli juni :P

Skrevet

21 år fra Tromsø. Skal føde på UNN. Og har termin 25. april:)

Skrevet

30 år, en gutt på 20 mnd og er 4+2 nå. Fra Fredrikstad jeg også :)

Skrevet

Jeg er en 27 år gammel jente fra Bergen, har en sønn på 3 år og et lite nurk imagen som er ventet 2 juli. Fødestedet blir nok på kk på Haukeland sykehus. Fødte der sist og var kjempefornøyd med alt bortsett fra at jeg ble sendt hjem etter nesten bare 1 dag der. Plassmangel. Men vi var ekstremt heldige og fikk et enmannsrom der mannen kunne sove med meg og den lille.

Skrevet

Jeg er 27 år , gravid med nr 2 som er termin 08.juni =)

Kommer fra Sarpsborg, men bor i Porsgrunn =) Så føder vel i Skien :P

Skrevet

Jeg er 24 år, dette er min første og har termin 20. juni.

Bor i Bodø og skal da på nordland sentralsykehus  :)

Skrevet (endret)

23 år og fra Skien. Dette er første :)

Endret av Malintdo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...