Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Er det bare meg, eller blir det et litt voldsomt ord i den sammenheng ? Vi er på Facebook ja. Anonymous poster hash: ade5b...3aa
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er en katteelsker, men dette hørtes altfor sprøtt ut :) Anonymous poster hash: 4b924...c7b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Det var da voldsomt så mange rare katteinnlegg det er her for tiden da? Er det en kattehater på forumet her? Anonymous poster hash: 2b443...56a
Bustetroll Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Er vel ikke rart å kondolere da nei.. Hadde dyret mitt gått bort hadde jeg mest sannsynlig sperra meg inne i et par uker av sorg, og hvis ingen hadde brydd seg, hadde jeg faktisk blitt litt lei meg
☆☆☆ Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Hørt om ei som fekk blomsterkondolanse på døra då ein karakter i ein såpeserie "døde", så det er vel ulik terskel for slikt..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Haha, det med såpeserien var jo festlig:) Men kanskje "kondolerer" er feil ord. Man kan jo si noe sånt som "Veldig leit å høre at katten din døde, jeg vet hvor glad du var i den." Anonymous poster hash: 6d749...f46
Brennheite Badeand Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Nå synes jeg i utgangspunktet kondolerer er et litt kleint ord. Men det betyr jo bare at man har medfølelse for den som har mistet noen. Og da er det vel ett fett om det er skilpadda, katten eller gamle onkel Torvald som har "lagt på røret". Hvis vedkommende var veldig knyttet til katten sin så kan det være like sårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå