Gå til innhold

Rooibos-te og kosttilskudd og sånt

Anbefalte innlegg

Jeg har sett mange her inne skrive så mye positivt om Rooibs-te. Jeg har ikke helt troen på slikt men når en har prøvd en stund så må en jo prøve det som finnes av tips i håp om at det er noe i det likevel...

Men det er da altså mange som har skrevet om rooibos-te og at en har blitt gravid etter å ha drukket det.

Jeg lurer da på hvor mye har dere drukket, og hvor lenge/når i syklusen begynte dere?

Nå har vi også begynt på kosttilskudd med omega-3, vitaminer og mineraler og mannen har begynt å ta sinktabletter.

Hvor lenge bør en ta dette før det skal ha noe virkning??

Vi har startet nå på andre dag av mensen og håper jo selvfølgelig at det skal hjelpe denne syklusen, men tar det kanskje litt mer tid? Noen med erfaringer?

Håper dette skal hjelpe, begynner å bli så utrolig lei!!

Andre med gode tips? begynner å ta til meg alt jeg nå.. samtidig som jeg prøver å være veldig rolig og avslappet og ikke stresse med det =P funker dårlig =P

Fortsetter under...

Jeg vet ikke noe om sånn te, men ville bare si at mannen trenger sink for å danne sædceller og det tar 3 mndr før disse er modne. Så fra han begynner å ta vitaminer kan det altså ta 3 mndr før det har effekt. Bare å begynne fortest mulig! Hvor fort det virker med oss vet jeg ikke.. Jeg gir mannen folat også for sædcellene trenger visst også dette når de dannes.

Hei! Jeg drikker også rooibos-te, jeg begynte for noen dager siden (rett og slett for at det var da jeg oppdaget det) og er nå 2 dpo. Tror ikke det spiller så mye rolle når du begynner med det, da det er alle antioksidantene som visstnok skal gjøre det så bra. Samme når det gjelder hvor mye man skal drikke.. Tror det bare er å drikke så mye føler for :-) jeg drikker ca 2-3 kopper hver dag..

Jeg har også begynt med såkalt babyklister, hehe.. Prøver det man kan;) det funker dårlig for meg også å prøve og ikke tenke på det, det går jo ikke. Man har så lyst til at det skal klaffe, det er naturlig å tenke så mye på det:-)

Masse lykke til videre :-)

Årh søren at vi ikke begynte med sink tidligere da hvis det tar 3 måneder. Haff. Jeg blir gal. Får håpe det bare klaffer av seg selv snart. Får nå vare fortsette på sinktablettene og kosttilskuddet og håpe på det beste. Begynner å bli veldig utålmodig og redd.

Årh søren at vi ikke begynte med sink tidligere da hvis det tar 3 måneder. Haff. Jeg blir gal. Får håpe det bare klaffer av seg selv snart. Får nå vare fortsette på sinktablettene og kosttilskuddet og håpe på det beste. Begynner å bli veldig utålmodig og redd.

Hvor lenge har dere prøvd?

Halvt år. Vet det ikke er så lenge i forhold til mange andre her inne, men det føles som en evighet. Og vi er ung og frisk og rask og sunn så det skulle liksom ikke ta så lang tid. For hver måned som går nå bli dagene bare tyngre og lengre. Skjønner ikke hvordan alle holder seg oppe og gående og holder motet oppe så lenge.

Annonse

Jeg skjønner deg kjempegodt. Det virker som en evighet! Vi har ikke prøvd så lenge som dere , men jeg føler allerede på den utålmodigheten og frustrasjonen som du snakker om.. Men fyll dagene med masse kos og hobbyer! Det hjelper meg bittelitt :)

Søren jeg skulle jo også kjøpe gradpefruktjuice, det glemte jeg når jeg var på butikken i dag.. får kjøpe i morgen =) Grapefruktjuice skal være bra for både meg og mannen sant...?

uff det blir litt styr av alt dette.. stakkars mannen har nå sluttet med kaffe og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...