Gå til innhold

Hadde dere sendt mennene deres på guttetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hytta, dersom KUN 1 singel dame skulle vært med? Mannen min er med i ett pokerlag, der det den siste tiden er kommet en dame inn og spiller med dem... I år som ifjor skal de på hyttetur, som i tillegg til poker innebærer MYE alkohol :-) På denne turen skal denne dama være med!!! Ingen av oss andre konene vet hvem denne dama er? Og ingen av oss har fått tilbud om å være med, for å si det sånn!!! Fatter ikke hvorfor de vil ha en dame med på gutte tur, utroskap eller ei... Vil jo tro det blir en annen stemning , dersom det er ei dame med??? Min mann og bror vet ikke engang hvem som kjenner henne og hvorfor hun er "kommet inn" i pokergjengen!!

Anonymous poster hash: 233dd...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Hadde mistenkt at hun er dritgod og planlegger å loppe hele gjengen for alt de eier og har..!

Anonymous poster hash: 5bb8d...093

Skrevet

Kaskje de kommer overens da vet du.

Min mann har reist flere ganger på hyttetur med en single venninne og guttegjengen. Hadde du møtt henne, så hadde du skjønt at hu er en av gutta, for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 7b165...4e4

Skrevet

Haha om vi hadde sendte mennene på guttetur? Er han ikke voksen? Jeg slipper heldigvis å bestemme og avgjør hva og hvor min mann skal. Barna våre der imot , de bestemmer vi over på sånne avgjørelser ;)

Anonymous poster hash: 29af8...500

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort :) Stoler på mannen min, og jeg ønsker at han skal få ha det gøy å gjøre ting han vil :)

Skrevet

Min mann har reist flere ganger på hyttetur med en single venninne og guttegjengen. Hadde du møtt henne, så hadde du skjønt at hu er en av gutta, for å si det sånn :P

Er det du som er denne venninna da? Siden du uttaler deg spesifikt om henne her? ;-)

Anonymous poster hash: f022c...133

Skrevet

Nå mener jeg ikke å være pirkete. Men det er vel strengt tatt ikke guttetur, hvis det er et kvinnfolk der? :P

Ja jeg hadde sendt min mann på guttetur. Jeg stoler 110 % på ham.

Men jeg hadde syntes det var snodig at denne ene single damen ville tilbringe en helg på en hytte full av mannfolk :P

Generelt vil jeg si at dette kommer helt an på situasjonen. På mennene og denne kvinnen.

Be om å få treffe henne da? Hvis hun er en del av "gjengen" så burde det jo ikke være noe problem å få henne hjem på kaffe?

Skrevet

Hvis jeg måtte drive og passe på mannen min så han ikke gjorde noe dumt, så tror jeg kanskje ikke jeg hadde giddet å være sammen med ham.

Tør du la mannen gå på firmafest, da? Eller på byen? Er jo mange single og pene der også...

Skrevet

Er det du som er denne venninna da? Siden du uttaler deg spesifikt om henne her? ;-)

Anonymous poster hash: f022c...133

Nei, jeg er ikke den single venninnen til mannen min nei. Har forøvrig blitt godt kjent med henne etterhvert :)

Skrevet

Det er jo ikke det som er poenget, utroskap! Men hvorfor skal de ha med ei jente de kun har kjent kort tid, som ingen av oss damene har møtt eller sett :-( hva er poenget med guttetur da??? Dette er ingen barndoms vennine som har hengt med gutta før !!!! Hvis de først skal ha damer med på "gutte tur", så kunne vel vi blitt med også ? Ikke det at har vært aktuelt !!! Jeg unner ham en GUTTE TUR, og han må gjerne gå på byen og frirmafest :-)

Skrevet

Min mann hadde ikke blitt med på en guttetur med ei singel jente på slep, da er det jo ikke guttetur å han ville tatt med meg om han skulle dratt på en sånn tur.

Anonymous poster hash: 3395d...ca5

Skrevet

Mannen har vært på flere klatreturer i Thailand sammen med vennene sine. Der er det både single menn og kvinner.

Helt greit det :)

Anonymous poster hash: dd8e8...ba0
Skrevet

Min mann har reist flere ganger på hyttetur med en single venninne og guttegjengen. Hadde du møtt henne, så hadde du skjønt at hu er en av gutta, for å si det sånn :PAnonymous poster hash: 7b165...4e4

greit dersom hun hadde VÆRT en av gutta, men mannen min husket ikkje hva hun heter en gang og kjenner henne ikke!!! Han vil ikke ha henne med selv ettersom det blir en helt annen stemning der da, mye sex preik og assosiasjoner til sex HELE tiden! Misforstå meg rett, min mann er absolutt ikke prippen og kan godt prate og spøke om sex. Men han synes det blir nÅr ABSOLUTT alt skal knyttes til sex! Spesielt når det ikke er sånn når hun er der :-(

Skrevet

Wow! Se for deg den gangbangen da!

Nei seriøst :) jeg har ikke betenkeligheter med å sende mannen noen som helst plass om der er 0 eller 50 single damer. Jeg stoler på han og skulle ha en gang falle for fristelsen, så versågod. Hade bra sier jeg da. Kastet bort 7 år i et forhold for mange år siden, ved å gå å være sjalu.. Og etter 7 år fant han seg ei ny. Så hvorfor plage seg selv.. Det som skjer det skjer.. Uansett om man "gir lov" eller ikke ;)

Skrevet

Nå mener jeg ikke å være pirkete. Men det er vel strengt tatt ikke guttetur, hvis det er et kvinnfolk der? :P

Ja jeg hadde sendt min mann på guttetur. Jeg stoler 110 % på ham.

Men jeg hadde syntes det var snodig at denne ene single damen ville tilbringe en helg på en hytte full av mannfolk :P

Generelt vil jeg si at dette kommer helt an på situasjonen. På mennene og denne kvinnen.

Be om å få treffe henne da? Hvis hun er en del av "gjengen" så burde det jo ikke være noe problem å få henne hjem på kaffe?

Helt enig, det er jo ikke guttetur da, han har vært på gutteturer en rekke ganger! Null problem! Blir teit å invitere på kaffi, når han ikke kjenner henne selv engang ;-)

Skrevet

Men hvorfor lurer du da på om vi hadde 'sendt mannen på tur', hvis han ikke selv vil på tur, da?

Skrevet

Han vil jo bli med gutta på tur, men hadde synes det hadde vært kjekkere med bare guttene :-)

Skrevet

Sender aldri mannen på guttetur. I den grad han drar kjem han seg fint avgårde på eiga hand, saman med folk han sjølv kan vurdere om han vil reise saman med.

Skrevet

Hadde oppfordret ham på det sterkeste til å dra, og håpet at han var utro, sånn at jeg hadde en "unnskyldning" for å gå.

Anonymous poster hash: 6543a...06e
Skrevet

Jeg hadde ikke vært bekymret for den ene single dama hvertfall. Det kan være ganske deilig å komme seg litt bort iblant. Fra mann/ kone, familieliv. Hvis jeg snur på flisa, så hadde jeg veldig gjerne dratt på jentetur selvom det skulle bli med en mann. Og selvom den mannen skulle blitt med, betyr ikke det at jeg veldig gjerne ville hatt med min mann :P Ganske enkelt fordi man ikke alltid må være sammen. Og jeg hadde syns det var veldig rart om kjæresten min anså en mann som en trussel når det er feks seks andre damer med på turen. Jeg regner jo med at minst en av gutta i gjengen vet hvem dama er og ser på henne som en venn ;)

Skrevet

Sender aldri mannen på guttetur. I den grad han drar kjem han seg fint avgårde på eiga hand, saman med folk han sjølv kan vurdere om han vil reise saman med.

Ok, beklager på det sterkeste feil ordvalg. Ser den :-) Hadde dere LIKT at en dame dere ikke kjente, skulle blitt med på GUTTETUR/hytte tur/ FYLLE tur? Sånn hvis dere er helt ærlige? Jeg LIKER det ikke ....

Skrevet

Ok, beklager på det sterkeste feil ordvalg. Ser den :-) Hadde dere LIKT at en dame dere ikke kjente, skulle blitt med på GUTTETUR/hytte tur/ FYLLE tur? Sånn hvis dere er helt ærlige? Jeg LIKER det ikke ....

Altså, enten har ein tillit i eit forhold, eller så har ein det ikkje. Om eg ikkje stolte på hsn hadde vi ikkje hatt eit forhold det var verdt å vere redd for. Det fascinerar meg litt at så mange her inne velger eit fsmilieliv med menn dei må overvåke via mobil og facebook, og begreinse vennekretsen til fordi dei fryktar utroskap om dei snur ryggen til eit øyeblikk. Då vil eg faktisk heller risikere å bli skuffa, det høyrest altfor slitsomt ut med ein slik kvardag.

Kvifor skulle eg ha noko imot dama om han synes det er greit at ho er med? Det er ikkje opp til meg å velge hans omgangskrets, på same måte som det ikkje er opp til han kven eg velger å bruke tida mi saman med.

Hytteturar må avklarast ift om det passar familien, men ikkje ift kven som skal delta.

Skrevet

Det har ingenting med om jeg stoler på han eller ikke, men forstår ikke hyttetur med en gjeng gutter og 1 dame de knapt kjenner... Jaja lov å være uenig :-)

Hi

Skrevet

Hadde ikke brydd meg og ihvertfall ikke vært redd for utroskap om min bror også skulle være med (slik jeg tolker hovedinnlegget). Hadde en dame valgt å være med på en sånn tur hadde jeg dessuten mistenkt henne for å være lesbisk. Ikke at det gjør noe, og beklager at det er litt stigmatiserende, men som kvinne hadde jeg følt med særdeles ukomfortabel på hyttetur med en haug med fulle menn. Min mann får gjøre som han vil, jeg hadde ikke hatt en formening (verken likt eller ikke likt) om en singel dame var med på denne turen.

Men jeg forstå at din mann ikke liker det. Jeg hadde sett på der som en sige festbrems om en mann skulle være med min jentegjeng på tur.

Skrevet (endret)

Det hadde ikke plagd meg. Mannen min hverken spiller poker eller drikker nevneverdig, så han hadde sannsynligvis ikke blitt invitert på en slik tur. Jeg hadde ikke reagert så veldig på at denne kvinnen var med, men mannen min hadde nok tenkt negativt om det og følt det var upassende på kvinnens vegne. 

Endret av Elsker livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...