Gå til innhold

En merkelig dag....

Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag hadde jeg egentig termin, men mistet babyen i påsken. Det er en vond og merkelig følelse å tenke på at jeg egentlig nå skulle gått å ventet på at fødselen skulle starte. I stede har kroppen  min etter aborten gått helt i kluss med manglende eggløsning og smerter. Tenner et lite lys for den som aldri skulle få bli mer enn et minne i mammahjertet og håper det snart kan bli en ny graviditet og et nytt lite liv født i 2014 <3

Måtte bare dele med noen....

Endret av 1-2-3-4-5?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg føler med deg. Min termindato er nå på mandag, men jeg mistet også i påsketider :( syklusen min er også på bærtur..

Håper 2014 kan by på det fantastiske som egentlig skulle skje i 2013 :)

Klem til deg <3

Skrevet

I dag er det to måneder siden babyen min ble født og døde få timer etter fødsel (uke 37). En annen type smerte, men likevel... Tenner et lys i kveld for alle som har mistet noe som skulle ha vært <3

Anonymous poster hash: 1ce42...5d2
Skrevet

Føler med dere, har selv tenkt at termindatoen for lillehjertet som vi mistet i MA kommer til å bli en merkelig dag. God klem - legger min lit til at vi alle får et flott 2014!

Skrevet

Takk for omtanke dere. Det er leit å høre om dere andre som har mistet og, enten tidlig eller sent. Vi savner alle et barn. Ønsker 2014 blir et velsignet år for oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...