Gå til innhold

Ulltøy på Coop - erf. og str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har erfaring m ulltøyet som de har på salg på Coop? Har de helt ned i str 62? På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt ok. Størrelsene er normale

Anonymous poster hash: 19a24...ba9
Skrevet

Helt greie, men er ikke noe å bruke på barn med sart hud da de klør litt. Str er litt små syntes jeg og strikken i livet på underdelene er veldig stramme. Hadde det på min datter i 3 timer på tur for noen dager siden og ho hadde skikkelige strammemerker rundt livet etter den strikken. Ho hadde på seg str 2år og er 18 mnd, ikke en stor unge heller litt mindre enn gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: f46b9...d8f
Skrevet

Helt greie, men er ikke noe å bruke på barn med sart hud da de klør litt. Str er litt små syntes jeg og strikken i livet på underdelene er veldig stramme. Hadde det på min datter i 3 timer på tur for noen dager siden og ho hadde skikkelige strammemerker rundt livet etter den strikken. Ho hadde på seg str 2år og er 18 mnd, ikke en stor unge heller litt mindre enn gjennomsnittet.

ingen av mine som har strikk merke, men nå er det lange å smale da.. ingen som klager over kløe heller.. 

Anonymous poster hash: 19a24...ba9

Skrevet

Det stemmer sikkert. For min jente din alltid har vært tynn, og som har problemer med at de fleste bukser er for vide i livet, så har pr-ullbuskene altid sittet fint. De sitter imidlertid fint på lillesøster som er gjennomsnittlig tung i forhold til lengde, men der har vi nå gått opp en størrelse. Liker d klærne veldig godt!

Anonymous poster hash: 21955...c0d

Skrevet

Eg likar godt pierre robert- ulla til mi. Ho er hrilt normsl i str, ingen problem med stram strikk.

PR har babyull frå 62, men har ikkje sett det på obs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...