Gå til innhold

Kjære dere, gi meg tålmodighet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg lovet meg selv å være tålmodig og forståelsesfull for min nye medarbeider som jeg lærer opp. Men når jeg må si det samme TI ganger og det fremdeles ikke går inn, så blir jeg gaal!! Ikke er han særlig ny lenger heller, jobbet her i tre mnd...

Gi meg styrke så jeg ikke klikker!

Anonymous poster hash: 437ba...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg har det akuratt likt som deg...klikke snart!! *gir litt styrke til oss*

Anonymous poster hash: c7c71...e3d

Skrevet

Kjenner til det dessverre....

Anonymous poster hash: 9e7fa...f44
Skrevet

Ikke for å være frekk, men ofte har slike situasjoner to sider... er du en god "lærer"? klarer du å forklare på en skikkelig måte hvordan ting skal gjøres? Hvis personen er helt håpløs be vedkommende skrive opp alt i en notisbok og sjekke den før han/hun spør igjen?

Anonymous poster hash: 1c49a...490
Skrevet

Ja, jeg har spurt meg selv om jeg er såå dårlig til å lære bort.. Men jeg er ganske vant med å ha kolleger på opplæring, og jeg har bare gode erfaringer fra tidligere (og fått gode tilbakemeldinger).

Men denne fyren går meg virkelig på nervene..:( og ja, han noterer og har brukermanualer...

Anonymous poster hash: 437ba...c84

Gjest Løvemusene
Skrevet

Huff føler med deg!! Lærte opp vikaren min før jeg gikk ut i permisjon nå, hun ringer meg nesten hver dag og lurer på de samme tingene, og jeg vet selv hun fått bra opplæring! Arg :)

Skrevet

Er han kompetent for jobben, egentlig?? Ikke sikkert han er helt i lodd

Anonymous poster hash: 5d4ea...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...