Gå til innhold

Tenner. Hvor lang tid tok det fra

Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

babyen deres begynte å plages meg tannfrembrudd og til tanna var ute? Jeg er rimelig sliten om dagen. Oppe x antall ganger om natta, og lite søvn. Ettersom jeg er alene om alt, så ønsker jeg virkelig at denne tiden skal være forbi snart :( Lite moro å gå på autopilot og ha null overskudd. Savner noen timer sammenhengende søvn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

babyen deres begynte å plages meg tannfrembrudd og til tanna var ute? Jeg er rimelig sliten om dagen. Oppe x antall ganger om natta, og lite søvn. Ettersom jeg er alene om alt, så ønsker jeg virkelig at denne tiden skal være forbi snart  :( Lite moro å gå på autopilot og ha null overskudd. Savner noen timer sammenhengende søvn nå.

Skal ikke strø salt i sårene, men jeg har ventet i 6mnd!!!!!! Har heldigvis vært gode perioder innimellom, men symptomene kom rundt 3mnd. Nå er hun 9mnd og har enda ikke tenner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bedre svaret fra Tingeling enn fra deg To små prinsesser ;) Jeg vet jo at dette kan ta tid, men håper virkelig ikke det holder på til han er 9 mnd, for da har jeg kollapset for lenge siden :P  Kveldene er også håpløse nå, for han våkner minst 8-10 ganger med bare minutters mellomrom og sutrer. Og han som var så lett å legge, og sov 4.5 timer i strekk før han ville ha mat igjen. Var ikke lenge i paradis ;)

Ikke alltid lett å vite hvordan man skal roe ned når man har prøvd alt :mellow:  Det er en grunn til at man skal være to om å ha barn! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga en paracet i går kveld, og da sov han fra 00.30 og til 4,30, og så til 7.30 igjen :) Kan ikke få sagt hvor godt det var med noen timer søvn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gikk det flere uker fra plagene kom til tennene var ute.

Men fortennene kom med bare en ukes mellomrom, synes også de har vokst raskere. Merkelige greier.

Men altså; minst 3 uker her. Hylingen varte heldigvis ikke alle ukene da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...