kosemamma<3 Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg fødte for 7 mnd siden, og har enda veldig vondt i bekkenet. Jeg gikk på krykker under svangerskapet pga bekkenløsning, men de trenger jeg ikke lengere. Heldigvis. Men det gjør fortsatt veldig vondt. Jeg klarer ikke å gå lange turer, eller gå i oppoverbakker, trapper eller løfte tungt..Burde ikke dette ha gått over nå?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Er dessverre slik for noen at bekkenplagene ikke går over selv lang tid etter fødsel. Har hørt om flere som fortsatt har bekkenplager 2 år etter og andre har fått bekkenplagene eskalert etter fødsel (verre enn mens de gikk gravide).. Du kunne jo dratt til legen og forhørt deg med hva du kan gjøre? Anonymous poster hash: 989d2...bdd
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Her kom bekkenplagene for fullt 8 mnd etter fødsel! Forstå det den som kan! Anonymous poster hash: d56b9...831
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg sliter enda, to år siden fødsel. Begynner å lure på det aldri går over. Trist. Anonymous poster hash: 8de1d...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå