Gå til innhold

Dere med smokkebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett en del bilder av barn på Facebook og instagram. Nydelige barn i fine klær og omgivelser, men hva er det som fanger oppmerksomheten? En stor, stygg smokk!!

Hvis dere absolutt må ta bilde av barna med smokk i munnen så sørg i det minste for å skaffe en som kler barna og ikke stjeler oppmerksomheten.

Tips til smokk; gå for de som ser små ut, ikke de store og brede. Gå for lyse farger. Ikke mange babyer kler turkis, lime, knallrosa eller mørk lilla.

Da fikk jeg sag det,... Ha en fin dag videre! :-)

(Regner med at det dukker opp en kommentar om luksusproblem eller "er det rart det er krig i verden".)

Anonymous poster hash: 64087...55d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det rart det er krig i verden.....

Anonymous poster hash: 803b5...5cc

Skrevet

Omg

Anonymous poster hash: b9b6e...51c

Skrevet

Haha, neida...

Noen irritasjonsmomenter må du få lov å ha ;-)

Forlvrig har jeg aldri tenkt på hvilken FARGE smokken har, det får da være grenser på hvordan ting skal matche..

Skrevet

Haha, neida...

Forlvrig har jeg aldri tenkt på hvilken FARGE smokken har, det får da være grenser på hvordan ting skal matche..

Jeg synes bare det er så rart når barna ellers fremstår som mini-modeller i klesveien og så har de en stygg, glorete smokk i munnen. Svært få personer (-også voksne) kler knallfarger midt i ansiktet.

Tipper barna ler av bildene som voksne,.. :-)

Skrevet

Haha, neida...

Jeg synes bare det er så rart når barna ellers fremstår som mini-modeller i klesveien og så har de en stygg, glorete smokk i munnen. Svært få personer (-også voksne) kler knallfarger midt i ansiktet.

Ser du virkelig så mange smokkebarn (0-2..3år) som matcher med duse lyse farger?

Du får komme hit å se på 1 åringen da. Bruker ikke akkurat dagen på å få klær som blir skiftet til å matche.

Skrevet

Haha, neida...

Ser du virkelig så mange smokkebarn (0-2..3år) som matcher med duse lyse farger?

Du får komme hit å se på 1 åringen da. Bruker ikke akkurat dagen på å få klær som blir skiftet til å matche.

Det var ikke å matche klær og smokk som var "problemet". "Problemet" er at voksne kjøper store, stygge smokker i glorete farger som ikke passer til de små, nydelige barna. Når du kikker på noen barn legger du først merke til smokken, deretter barna. Get it? :-)

Grunnen til at jeg dro inn klær, er fordi noen voksne er veldig opptatt av at barn/babyer har "riktig" klær på, mens smokken er knallgrønn og diger! Barnet minner da plutselig mer om maggie simpson enn en "mini me" som kanskje var meningen.

(På lik linje med at ikke alle voksne kler solbriller, så kler ikke alle barn de store smokkene.)

Duse farger er mer "safe" enn knallfarger på småbarn/babyer.

Sånn, nå er jeg ferdig med den saken. Regner med ikke flere misforstår :-)

(Nei, det er ikke verdens undergang med en stor stygg smokk, men det er ikke akkurat verdensproblem vi løser her inne heller :-) )

Skrevet

Jeg har en venn på Facebook som har en 3 åring som har den grusomme smokken i munnen på alle bilder, der hun skriver nydelige store jenten min osv. Det blir bare helt feil, med den grusomme smokken. Så er helt enig med deg hi

Anonymous poster hash: 1cacf...476

Skrevet

Har det falt deg inn at ungen velger smokken, ikke foreldrene?

Her har vi hatt stor variasjon av farger på smokkene, men nå som barnet er 2 år, så er det kun spesielle farger og tre helt spesielle mønster som er godtatt. Selv om smokken ellers er HELT identisk.

Men, du trenger ikke tenke så mye på mine barn, de ser du aldri med smokk etter de har blitt 2 år. Da bor den i sengen.

Anonymous poster hash: 24144...420
Skrevet

Jeg er delvis enig, se nå til at smokkene matcher! Det gjorde jeg, enda så tåpelig det er.

Skrevet

Helt enig. Smokken trenger ikke matche barnet, men hvorfor i det hele tatt ta bilder av barnet med smokk, og så legge det ut på nett.....? Vi har hatt 3 smokkebarn, men smokken har bodd i senga/vogna, og de har aldri fått gå rundt med den ellers.

Anonymous poster hash: ba770...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...