heha- ny spire i magen- Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hjelpes.. jeg er visst litt over gjennomsnittet fruktbar! Sitter her med et tydelig (!!) kryss på CB+ og terminkalkulatoren sier jeg ca må være 4+2 uker på vei med termin 2 juli. Jeg har en gutt på 9 måneder og ei jente på 3 år. Dette kommer til å bli travle tider!! Kjenner jeg har blandede følelser, men er selvfølgelig mest glad Hadde jo tenkt å vente leeeenge til neste mann.. men sånn ble det altså ikke!! Er det noen i samme situasjon? Som har blitt relativt raskt gravide igjen? Har hatt ligamentsmerter og stikkesmerter når jeg hoster i over en uke. Andre symptomer er svimmelhet om morgenen, hard mage, trøtt og eggløsningslignende utflod (sorry detaljer..) Har også begynnt å kjenne en snikende kvalme på kvelden.. Så da var det ikke innbilte symptomer alikevel da....
Lille_Sebastian :D Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg blir fort gravid, dette var ikke planlagt og første gang satt det. Jeg har også stikkninger i siden, kvalme, skikkelig utflod, noen ganger tynt og noen ganger litt tykt ømme og tunge bryster, nippelen er blitt betydelig brun, det rundt har blitt større og brunt, oppblåst med mage som om jeg var 12 uker på vei og den "deilige" fordøyelsen som har stoppet opp er 5+5 nå og hatt dette i 2 uker
heha- ny spire i magen- Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2013 Hihi, det er vel ofte slik at de kommer litt uplanlagt Men velkommen er de som regel heldigvis!! Jeg er også oppblåst!! Ser ekstremt gravid ut hvis jeg slepper ut magen. Har vært slik en uke. Mannen har også kommentert det da jeg gjorde han oppmerksom på det (vel og merke)! hehe Er også om på utsiden av brystene, men har ellers ikke merket noe forandring! Jeg har jo nettopp ammet..(!!!) Jaja, det er vel verre eksempler enn meg
A_K Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Wow! Det var tett! Gratulerer så mye! Tenk så mye kos de barna får sammen om noen år!!!! Herlig med tette barn og søsken vennskap:) lykke til i massevis:)
Grynet:) Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Ganske lik situasjon her; vesla er et år i november, og jeg er gravid 11+2. Det blir nesten nøyaktig 18 mnd mellom. Hehe.. Vi regnet med at det ville ta litt tid før spiren satt denne gangen og - så feil går det an å ta.
ØnskerBaby2012 Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Det går nok fint;-) Jeg er 10+4 og har en en aktiv krabat på 10 mnd (blir 17 mnd mellom). Blir travelt, men har alltid hatt lyst på 2 tette!!
heha- ny spire i magen- Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2013 Godt å høre at det er andre som er i samme situasjon!! I det ene øyeblikket gleder jeg meg over det som har skjedd, i det neste blir jeg lei meg... Vi har så mye nattevåk og jeg er egentlig helt utslitt... Men abort er Et IKKE tema, så vi får bite tennene sammen og tenke at en som regel får krefter til det en må!
Camillok Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Forhåpentligvis har natteproblematikken ordnet seg innen neste kommer har tre venninner i samme situasjon - men som har født og det går veldig fint lykke til
Fru-MammaVims Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Hjelpes.. jeg er visst litt over gjennomsnittet fruktbar! Sitter her med et tydelig (!!) kryss på CB+ og terminkalkulatoren sier jeg ca må være 4+2 uker på vei med termin 2 juli. Jeg har en gutt på 9 måneder og ei jente på 3 år. Dette kommer til å bli travle tider!! Kjenner jeg har blandede følelser, men er selvfølgelig mest glad Hadde jo tenkt å vente leeeenge til neste mann.. men sånn ble det altså ikke!! Er det noen i samme situasjon? Som har blitt relativt raskt gravide igjen? Har hatt ligamentsmerter og stikkesmerter når jeg hoster i over en uke. Andre symptomer er svimmelhet om morgenen, hard mage, trøtt og eggløsningslignende utflod (sorry detaljer..) Har også begynnt å kjenne en snikende kvalme på kvelden.. Så da var det ikke innbilte symptomer alikevel da.... Ble gravid når hu eldste var 3 mnd. Så er 12 mnd å 2 dager mellom dem <3 eldste er født 28.06.11 å minste 30.06.12 ) travelt men SÅååå gøy <3
Elin snart mamma til 3 Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Jeeei grattis her er det en på 4,5 år, 9 md og mor på tjukka hehe
brulta92 Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Har en på 13 mnd og er 9 uker på vei nå Ser bare positivt med å ha to tette
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Venninnen min ble gravid da første var 6 mnd og det har gått supert. De har hatt sã mye glede av hverandre, lekekamerater og lillebror har arvet alt direkte fra storebror uten at det måtte pakkes vekk engang. Med så liten aldersforskjell vennet storebroren seg raskt til lillebroren, ingen sjalusi. De kom tidlig inn i felles rutiner og fikk plass i samme barnehage. Så det er mange fordeler med to tette. Men slitsomt er det nok også til tider, det blir jo også en på cirka 4 med sine behov og meninger hos deg, men smã storesøstre kan også være flinke hjelpere når de vil. Lykke til med nr 3, det blir i allefall ingen attpåklatt!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 venninna mi ble gravid etter 2 mnd, travelt Anonymous poster hash: 0ed09...5a7
Snart3barnsmamma83 Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Et vennepar av meg fikk lillesøster på 10-månedersdagen til storebror og det har gått veldig fint
Cambri Skrevet 5. november 2013 #16 Skrevet 5. november 2013 Her har jeg en som nettopp har fylt 3 og en på 20 mnd og er 8 uker på vei med nestemann. Så det blir under 4 år mellom de tre. Det går så fint så men blir selvfølgelig veldig spennenede med enda en! Klart det er travelt, men ser jo hvor mye glede de kommer til å ha av hverandre når de vokser til Ville aldri i verden ha gjordt det annerledes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå