Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Kake? Boller? Muffins? Trenger tips. (Lager idag og tar med imorgen) Anonymous poster hash: 6c002...f81
☆☆☆ Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Må innrømme at eg ikkje skreiv meg opp på bakeliste, fekk "angst" for å kome med løfter og risikere å ligge på føden i staden. Tåpelig nok.. Ville bakt enten bollar eller skuffekake.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Må innrømme at eg ikkje skreiv meg opp på bakeliste, fekk "angst" for å kome med løfter og risikere å ligge på føden i staden. Tåpelig nok.. Ville bakt enten bollar eller skuffekake. Jeg synes du har god grunn til å ikke bake :-) Vurderer boller her, men er litt redd de skal bli tørre til morgendagen. Kanskje jeg får bedrive morgenbaking :-) Anonymous poster hash: 6c002...f81
☆☆☆ Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Må innrømme at eg ikkje skreiv meg opp på bakeliste, fekk "angst" for å kome med løfter og risikere å ligge på føden i staden. Tåpelig nok.. Ville bakt enten bollar eller skuffekake. Jeg synes du har god grunn til å ikke bake :-) Vurderer boller her, men er litt redd de skal bli tørre til morgendagen. Kanskje jeg får bedrive morgenbaking :-) Anonymous poster hash: 6c002...f81 Mamma svergar til å fryse gjærbakst om det så skal etast neste dag, ho meinar bollane blir saftigare av ei runde i frysen om dei ikkje skal etast heilt ferske. Om det er hold i teorien kan eg ikkje garantere, men ho er i alle fall "kjend for" saftig gjærbakst
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Må innrømme at eg ikkje skreiv meg opp på bakeliste, fekk "angst" for å kome med løfter og risikere å ligge på føden i staden. Tåpelig nok.. Ville bakt enten bollar eller skuffekake. Jeg synes du har god grunn til å ikke bake :-) Vurderer boller her, men er litt redd de skal bli tørre til morgendagen. Kanskje jeg får bedrive morgenbaking :-) Anonymous poster hash: 6c002...f81 Mamma svergar til å fryse gjærbakst om det så skal etast neste dag, ho meinar bollane blir saftigare av ei runde i frysen om dei ikkje skal etast heilt ferske. Om det er hold i teorien kan eg ikkje garantere, men ho er i alle fall "kjend for" saftig gjærbakst Så artig at du never det, min erfaring er lik, men jeg trodde det kun var noe jeg innbilte meg,... Jeg tar sjansen på å gjøre det sånn tror jeg! :-) Takk!! :-) Anonymous poster hash: 6c002...f81
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Må innrømme at eg ikkje skreiv meg opp på bakeliste, fekk "angst" for å kome med løfter og risikere å ligge på føden i staden. Tåpelig nok.. Ville bakt enten bollar eller skuffekake. Jeg synes du har god grunn til å ikke bake :-) Vurderer boller her, men er litt redd de skal bli tørre til morgendagen. Kanskje jeg får bedrive morgenbaking :-) Anonymous poster hash: 6c002...f81 Mamma svergar til å fryse gjærbakst om det så skal etast neste dag, ho meinar bollane blir saftigare av ei runde i frysen om dei ikkje skal etast heilt ferske. Om det er hold i teorien kan eg ikkje garantere, men ho er i alle fall "kjend for" saftig gjærbakst Jeg foreslår kaldheving. Da kan du lage dem kvelden i forveien, men steke dem samme morgen. Det har jeg gjort mange ganger. Fungerer veldig bra. Se her hvoran du gjør det (tilfeldig at det ble denne linken- bare googlet litt- orket ikke å skrive framgangsmåten.....) http://tonesbase.blogspot.no/2013/06/kaldheving-hva-er-det.html Anonymous poster hash: 158ba...9ff
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Vi lagde kyllingsalat. Anonymous poster hash: e8b77...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå