Gå til innhold

Dere med nespresso-maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kapsler liker dere best? (Jeg synes nespresso sine smaker ganske likt,..)

Bruker dere andre kapsler enn nespresso sine? Tips meg gjerne om gode :-)

Anonymous poster hash: 63807...a99

Skrevet

Vil bare si ikke bruk andre kapsler de ødelegger maskinen.

Nettopp reparert vår for 1000kr pga jeg kjøpte kapsler på Elkjøp som skulle passe på nesspreso maskinene

Skrevet

Vil bare si ikke bruk andre kapsler de ødelegger maskinen.

Nettopp reparert vår for 1000kr pga jeg kjøpte kapsler på Elkjøp som skulle passe på nesspreso maskinene

Hvordan ser de kapslene ut?

Jeg har testet de fra Friele, formen på de er ganske lik nespresso sine egne. Ser ikke helt hvordan de kan ødelegge maskinen? :-/

Hvilke nespresso-kapsler bruker dere da?

Trenger tips til både Lungo, latte og cappuchino. :-)

Skrevet

Min favoritt er rosabaya. Sambo liker den svarte og lilla (ristretto og arpegio tror jeg de heter).

Decaffianato (dem i midten av de tre) er god (var hekta under graviditeten).

Jeg kjøpte noen fake kapsler i Sverige, René, og de smaker høgg. I latte smaker de ingenting. Melka dreper smaken på en måte.

Finnes det Friele kapsler? Friele kaffe er kjempe godt. Hvem selger de? Rema?

Skrevet

Friele sine ødela min maskin også! De er ikke like tette i enden, så trykket blir feil. Ikke kjøp de! 

Anonymous poster hash: 36691...48f
Skrevet

Jeg prøvde de fra elkjøp. Kan fint se for meg at de hadde ødelagt maskinen hvis jeg hadde fortsatt å bruke de.

Ikke smakte de noe godt heller.

Skrevet (endret)

Har brukt Friele sine leeenge nå, og kan ikke se hvordan de skal kunne ødelegge maskinen. Går helt fint. Rød og lilla er best synes jeg. Av nespresso sine liker jeg veldig godt indrija (eller hvordan det nå skrives). Liker lungo med pittelitt melk, og da er de sterke best :-) passer også bra til latte og capp.

Endret av Ella2010
Skrevet

Har brukt Friele sine leeenge nå, og kan ikke se hvordan de skal kunne ødelegge maskinen. Går helt fint. Rød og lilla er best synes jeg. Av nespresso sine liker jeg veldig godt indrija (eller hvordan det nå skrives). Liker lungo med pittelitt melk, og da er de sterke best :-) passer også bra til latte og capp.

Vi har brukt tre pakker av friiele, den blå, rød og gul. Får teste den lilla også :-) lukten av kapslene er nydelig!

Skal innom nespresso denne uken så jeg tenkte å kjøpe noen kapsler der også.

Skrevet

Drikker ikke kaffe selv, men mannen liker den blå lungoen best.

Anonymous poster hash: e2b9c...461

Skrevet

Liker Kazaar, Indriya og Ristretto best. Drikker bare espresso, uten melk.

Anonymous poster hash: a3d14...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...