Gå til innhold

Trenger tips til å glede mannen i hverdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn med spesielle behov, som kan være veldig krevende til tider. Han har slitt ut mange mennesker rundt seg i løpet av årene.

For tre år siden traff jeg en mann, og vi flyttet sammen. Etter det er alt forandret. Til det bedre. Han er så utrolig tålmodig med sønnen min, han trøster meg og får meg på beina når jeg blir fortvilet og sliten. Hver eneste dag står han på og hjelper til, og aldri klager han eller er sur, på hverken meg eller guttungen. Men jeg ser at han er kjempesliten noen ganger.

Jeg har så lyst å vise ham i hverdagen, hvor mye jeg setter pris på alt han gjør for oss, og hvor mye han har betydd for oss, men jeg kan ikke akkurat nå Feks spandere hotellweekend eller andre ting som koster penger. Noen som har tips til hva jeg kan finne på? Jeg vil gjerne vise ham min takknemlighet.

Anonymous poster hash: 71ea7...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint å høre at du har funnet en så god mann!

Hva med å lage middag til bare dere to. Tenne lys og ha god tid til å snakke sammen under måltidet...

Gi ham massasje. Kjøp en avslappende olje på Vita el Body Shop f.eks.

Liker han kino? Ta ham med på en film han har lyst å se.

Kjøp en gave..Fyll en kurv med favorittene hans når det kommer til snacks. Skriv et kort der du beskriver hva han er for deg og hvorfor du er så glad i ham.

Masse lykke til:)

Anonymous poster hash: ed8c9...2f0

Skrevet

Kaffe og frokost på sengen

Massasje og Kjærtegn

Gi ham komplimenter og vær smilende og glad

Anonymous poster hash: aa241...ec8
Skrevet

Matpakke i kjøleskapet med en hyggelig lapp .

Lag favorittmiddagen hans.

Bak yndlingskaken.

Blow-job;-)

Brenn en cd med yndlingsmusikken så han kan høre på i bilen på vei til jobb .

Avtal fisketur eller annet hyggelig med kameratene hans og overrask ham med en fri- lørdag

Skrevet

Enig! En blowjob blir aldri feil.. ;-)

Anonymous poster hash: d90cc...0ab

Skrevet

Gjør noe for ham som du vet han synes er pyton kjedelig- eks vaske bilen, stryke skjorter, rydde i skapet- whatever. Overrask med en hyggekveld hjemme for dere to. Lag tapas som kan nytes foran peisen, varm sjokolade med en skvett cognac, et morsomt og engasjerende spill, avslutt med massasje med en deilig olje...

Pakk sekken med hjemmebakte pizzasnurrer, Juice, kaffe og kjeks og ta ham med.deg ut i skogen, opp på fjellet og nyt tiden med hverandre. Legg bort hverdagspraten i mens.

Spør ham- hva kan jeg gjøre for deg?

Anonymous poster hash: e1902...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...