DaTuMa Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Dere som har hengemage eller stor mage osv. ...hvor kjøper dere bukser? Jeg har tynne bein, med stor mage som henger og slenger. Bruker ca str 30 i jeans ( hvis magen ikke hadde ødelagt ) Jeg går til vanlig i joggebukser, tights og mammabukser. Er lei av å se shabby ut og ønsker meg en jeans eller to. Føler har prøvd overalt.Finner ikkeno som passer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har sånn som denne i sort fra Lindex, det er veldig mye stretch i den og den er akkurat så høy i livet at den sitter helt perfekt. Fant den bare i hvit på nettsiden nå, men jeg kjøpte i butikken.. http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/bukser/6937243/Bukse/?styleId=43835225 Anonymous poster hash: db153...08a
Jern-Erna Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 jeg gikk på carlings og ba om hjelp til å finne en fin bukse, med smale bein uten lavt liv.. og hun fant en dieselbukse som sitter helt perfekt! er høy nok til at jeg liksom får magen nedi buksa.. og dermed holder den inne koster ca 1000,-
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Mitt problem er at passer den i livet er den altfor stor i beina og ser den fin ut på beina passer den ikke rundt magen Anonymous poster hash: c71ff...551
DaTuMa Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2013 Mitt problem er at passer den i livet er den altfor stor i beina og ser den fin ut på beina passer den ikke rundt magen Anonymous poster hash: c71ff...551 Samme problem her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå