Elisabeth.90 Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg dro fra Norge den 30. September og hadde sex med kjæreste min ikke så veldig lenge før dette. Fikk en uvant blødning den 7. September hvor jeg blødde en del frisk blod, men så sluttet det helt og jeg hadde bare litt blodig utflod, men dette varte i 10 dager. (Ikke normalt da jeg pleier å blø i 4 dager ganske mye også være ferdig) Ikke mye, bare veldig svak rød farge. Ingen spessielt lukt heller. Nå er det allerede blitt 22. Oktober og jeg har fortsatt ikke fått mens igjen. Kjøpte en graviditets test her, den var negativ, men klarer fortsatt ikke legge fra meg tanken av at jeg kan være gravid. Jeg er ute og reiser og skal være det i 3 måneder til så tenker det kan være stress, fordi jeg har opplevd en stor klima forandringJEg går på minipiller, men endret jo tidspunket å ta disse på 30. September så regnet med at det var derfor første menstuasjon var så rar. Men sidne jeg ikke har fått mensen igjen begynner jeg å bli litt nervøs da.
Elisabeth.90 Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2013 Ser at mange har vært innom og sett. Er det noen som har opplevd noe lignende som kan si hva jeg burde gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå