MammantilNurket Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg blir helt uvel!!! Jeg har IKKE lyst til å lese om barnedrap, dyremishandling og alskens forferdelser. Dette er et forum som brukes av gravide og (nybakte) mødre. Kan dere ikke poste linker og skrive om fæle ting et annet sted?
valkyrien Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Verden består ikke av rosa bomull, man må da få lov til å diskutere alt.
Gjest Frøken Regine Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Du kan sikkert hoppe over dem og svare i Taco-tråden istedenfor
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Mødre har også behov for å snakke om andre ting enn baby, gulp, bæsj og barneutstyr. Anonymous poster hash: 4ae2f...b16
Von Hertelhofen Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Verden består ikke av rosa bomull, man må da få lov til å diskutere alt. Ja, men det var så mye fælt i kveld..
BillieNickwill Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg skjønner til en viss grad hva du mener, da jeg har følt det samme selv. Men i stedet for å prøve å sensurere forumet, så er det nok bedre å logge av om man er redd for å komme over innhold som opprører en.
Gjest cd0da Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Men da er det faktisk ikke verre enn at dere går ut av forumet når det er for mye fælt da ...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Tåler du ikke det,kan du melde deg ut. Anonymous poster hash: 00b69...0be
Ugl@ ruger... Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Hopp over de trådene. :-) Det gjør jeg visse dager i hvertfall""
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Go and get some love from Nurket's far istedenfor å sitte her og lese i tråder du synes er fæle. Forumet kan ikke sensures. Det er ikke mulig å imøtekomme alles ønsker. Vil du ha mer bæsjebleier, gulp, gorgonzola og fikenmarmeladetips, vinterdressdiskusjoner og annet, anbefaler jeg nybaktmamma, mammanett eller babyverden. Mulighetene er mange. Hold deg unna kvinneguiden, da. Anonymous poster hash: 675bf...6e4
MammantilNurket Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2013 Det var da voldsomt ... Det var, slik Dataverket påpeker, mye fælt i kveld. Jeg sier ikke at vi bare skal snakke om kos og fjas, men f.eks. trolletråder om folk som doper kattunger med catnip og ikke tør å ringe dyrlegen, samt tråder om Stord-saken eller hvorledes fois gras fremstilles er ikke hyggelig lesning (dette er forøvrig gammelt nytt - velkommen etter ... og av den grunn kjøper de fleste fornuftige mennesker ikke gåselever!!)
valkyrien Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Verden består ikke av rosa bomull, man må da få lov til å diskutere alt. Ja, men det var så mye fælt i kveld.. Men man ser jo oftest på overskriften hva det dreier seg om, da kan man lett unngå det man ikke takler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå