Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Er de helt utdaterte nå når hakka 8 er på markede? Er det bra dekk eller har du noen andre bra dekk å anbefale meg? Ja, jeg vet det er en baby og gravid side, men det kan jo være noen som vet mer om dekk enn meg ) Anonymous poster hash: 7cc22...446
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Noen som vet? Anonymous poster hash: 7cc22...446
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Tror ikke de er ut så lenge gummien er "fersk" ennå! Ville ikke kjøpt brukte for å si det sånn. Hardheten i gummien er like viktig som piggene. Nokian hakkapelita dekk er uten tvil de beste piggdekkene hilsen mekaniker frue! Anonymous poster hash: f20b3...871
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Tror ikke de er ut så lenge gummien er "fersk" ennå! Ville ikke kjøpt brukte for å si det sånn. Hardheten i gummien er like viktig som piggene. Nokian hakkapelita dekk er uten tvil de beste piggdekkene hilsen mekaniker frue! Anonymous poster hash: f20b3...871 Tuuuussen takk!!! Jeg har vridd hode i noen dager på dette og i morgen skal jeg avgårde å kjøpe helt nye vinterdekk. Hakka 8 hadde de ikke i min størrelse ( sier man det???), men de hadde Hakka 7 og de kostet totalt bare 700kr mer enn det billigste merke. Det billigste merke står det jo ingenting om noe sted, derimot continental, i samme pris klasse, står det masse negativt.. Jeg har iallefall funnet ut at noen stor dekkshopper blir jeg ikke så tusen takk for hjelpen!!! Anonymous poster hash: 7cc22...446
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Enig med hun over. Hilsen nok en mekanikerfrue som i utgangspunktet også er mekaniker selv. Anonymous poster hash: ceebe...eb7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Det står forresten holdbarhet på dekkene, men den er langt mer enn et år. Anonymous poster hash: ceebe...eb7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Det står forresten holdbarhet på dekkene, men den er langt mer enn et år. Anonymous poster hash: ceebe...eb7 Står det holdbarhet på dekkene??? Hvor da? Det må jeg jo sjekke ut før de selger meg dekkene, eller det lønner seg vel å sjekke ut det før de legger på dekkene? Anonymous poster hash: 7cc22...446
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Jepp.. Står på selve dekket.. På siden, der det står en del tekst.. Anonymous poster hash: ceebe...eb7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Jepp.. Står på selve dekket.. På siden, der det står en del tekst.. Anonymous poster hash: ceebe...eb7 Tusen takk til deg å!!! Supert å få hjelp med ting man er helt grønn på her!! Anonymous poster hash: 7cc22...446
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 i har hakka 7 piggdekk. Beste piggdekkene vi har hatt på bilen! Skal sies at vi hadde piggfrie dekk på bilen da vi kjøpte den, og forrige bil. Vi byttet dekk i fjor til hakka 7. Kunne ikke ha vært mer fornøyd! Lykke til med valget ditt/deres Anonymous poster hash: 407c5...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå