tuss2011 Skrevet 22. oktober 2013 #1 Del Skrevet 22. oktober 2013 Han har viking høstsko i størrelse 24 nå, og jeg jakter på vintersko. De han har får jeg ikke tykkere sokker enn vanlig bomull i. Skal jeg da kjøpe vintersko i størrelse 25 eller 26? (det er 4 mm forskjell i innerskåla på størrelsene)... Og er det bare meg, eller har sønnen min store føtter for alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah- Skrevet 22. oktober 2013 #2 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har ikke kjøpt vintersko til min gutt på samme alder enda, men da han gikk over fra joggesko (som han bare hadde plass til tynne sokker i) til høstsko, så måtte han opp to størrelser. 4 mm større høres jo også litt knapt ut. Men jeg ville prøvd dem først for å være sikker da... Han bruker 24 nå, og jeg har inntrykk av at han er litt under snittet, så tror ikke sønnen din har veldig store føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuss2011 Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 23. oktober 2013 Da prøver jeg 26 og ser Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Del Skrevet 24. oktober 2013 Alltid greit å gå opp to str. i vinterskoene. Anonymous poster hash: e2f29...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Del Skrevet 24. oktober 2013 Alltid greit å gå opp to str. i vinterskoene. Anonymous poster hash: e2f29...f1b og syntes ikke sønnen din har store føtter. Anonymous poster hash: e2f29...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ikke store føtter. Datteren min er 26 mnd og har nå sko i str 27,28... Er mer bekymra for hennes lange bein. Anonymous poster hash: 63031...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuss2011 Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 24. oktober 2013 Endte opp med størrelse 26 Kjøpte Viking Windchill og så sålen var nesten 1 cm for lang, men bredden derimot var kjempesmal! Så med en tykk sokk nedi der så går nok dette kjempefint er også veldig fornøyd med at de veide lite, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå