Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Til frokost hadde jeg superdårlig tid og kastet i meg to brødskiver med salami og leverpostei. Lunsjen ble grov rekebaguett. til middag hadde vi fylt loff (spiste hos naboen) Og kveldsen ble karbonadesmørbrød. Ikke den beste dagen hittil, men heller ikke den verste Anonymous poster hash: 48731...a29
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Er dette slanking for deg? Da spiser du nok veldig veldig usunt til vanlig! Anonymous poster hash: 1e944...9ac
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er og på slankern. frokost: 3 knekkebrød Middag: Svin, fullkornspasta, aspargesbønneer i tomatsaus. Kvelds: gresk yoghurt med nøtter Gulrot/eple mellommåltid Anonymous poster hash: b1a4b...e7f
Gjest cd0da Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Slankern på meg og. Frokost: Eggerøre (liten porsjon) Lunsj: Musli med Cultura Middag: Laks og grønnsaker Kvelds: Rugsprø med ost og paprika
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg skulle vært på slankern... Frokost: yoghurt med havregryn og en skive melkekake med rosiner i og brunost på. Lunsj: Pizza og et wienerbrød Middag: Grillet kylling og en loffskive Kvelds: En kroneis med sjokolade, litt potetgull og et glass cola zero. Ble visst ingen slanking i dag gitt Anonymous poster hash: a2d8a...f17
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Hva i all verden er fylt loff ? Du kan f.eks ta en loff eller baguett eller loff, graver ut litt av innholdet og fyller med f.eks kjøttdeig og tomatsaus, litt grønnsaker, og ost på toppen før du gratinerer den i ovnen. Veldig godt, men ikke akkurat slankemat, mer som en pizza Anonymous poster hash: a2d8a...f17
frk Nilsen Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Synes det var mye brød HI, du må jo få mye luft i magen av det. Er ikke på slanker, her er dagens meny Frokost: 2 knekkebrød med philadelphia og skinke Lunsj: Salat med grønnsaker og couscous Middag: Kyllinggryte (kokosmelk) og ris Kvelds: Eple og te
NormaJean Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Til frokost hadde jeg superdårlig tid og kastet i meg to brødskiver med salami og leverpostei. Lunsjen ble grov rekebaguett. til middag hadde vi fylt loff (spiste hos naboen) Og kveldsen ble karbonadesmørbrød. Ikke den beste dagen hittil, men heller ikke den verste Anonymous poster hash: 48731...a29 Dette hørtes ikke ut som slanking i det hele tatt jo. Karbohydrat og fett bonanza
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Rekebaguett er ikke slanking selv om den er grov......... Anonymous poster hash: 66c17...e0c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 hvis det var en utskeiingsdag er det jo greit, men det var ikke mye som minnet om diett her altså...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Slankedag?? Mer utskeielsedag Det der kvalifiserer ikke som slankekost. Alt for mye brødmat. Jeg er på slankern, og dette er dagens meny: Frokost: 2 wasa knekkebrød med skinke, paprika og agurk. Lunsj: eggerøre av 2 egg + tomat og agurk. Ikke noe brød. Middag: kyllingwok med grønnsaker. Litt ris til. Kvelds: smoothie laget av en liten banan, bringebær, mager vaniljekesam og litt eplejuice. Drikker ikke melk, juice, saft eller brus. Kun te med sukett, kaffe eller vann. Om jeg blir sulten mellom måltider tar jeg et eple eller en gulrot. Anonymous poster hash: e34c0...d9b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Samme her. Frokost: kaffe og ett eple Lunsj: Salat og ett knekkebrød med ost og skinke Middag: Wok med svinefilet og masse grønnsaker Kvelds: Eple med mager kesam og atkins. Drakk vann/kaffe og iste (uten sukker) hele dagen. Jeg er fornøyd! Anonymous poster hash: c315f...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå