Gå til innhold

Oppussings helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå levd md provisorisk baderomsløsning, men har had dusj, dass og håndvask om ikke etter dagens standard så levelig siste året pga overivrig mann ( Sinnasnekker kandidat??)

Meningen var altså at vi skulle bygge et nytt bad på et annet rom, men nå har mannen min rett og sett fått viljen sin etter at jeg har resignert. Så nå er vi i gang med å pusse opp nåværende " bad".

Vi var dasslause i helga, ungene sendt bort. Jeg måtte kjøre ca en mil for å pisse!!! Takke faen for at jeg i ungdomstida drakk øl som en kar og derfor har en anselig selskapsblære, pluss at knipeøvelsene heldigvis har had effekt.

Nå er vi kun dusjløse, jeg kjeppjaget svettulfene av noen karer her hjem til foreldra mine for dusj, jeg låner dusj om morran etter ungelevering. Forhåpentligvis har vi dusj oppe og gå i helga, og elektriker innen et par uker.hvis ikke begår jeg snart mord her!!!

Endret av Ugl@ er innom ;-)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du må kjøre en mil for å tømme blæra, så tipper jeg du bor i gokk? I så fall hadde jeg funnet en passende buskvekst, evt. stein, i området og satt meg på huk. Og siden jeg er oppe å tisser hver natt, måtte jeg antakelig funnet på en god potte-løsning. Har forøvrig vært på to ukers hytteferie uten dusj opptil flere ganger i løpet av livet, inkludert lange, svette skiturer, og det er rart hva et vaskefat og klut kan utrette. Men må man på jobb, så skjønner jeg godt frustrasjonen...

Ellers har jeg tydeligvis ikke giftet meg med en overivrig mann, så denne problemstillingen hadde aldri oppstått her i heimen :rolleyes:  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...