Gå til innhold

dere som har hatt spontan abort..(obs!! detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan artet det seg?

Jeg tror det er det jeg har hatt, for på under en uke gikk jeg opp en str i bh og ømme bryster(rundt ikm), og hadde svak positiv test.

Men så kom jo mensen, 8 dager på overtid og med magesmerter og sinnsyke mengder med blod og den har vart nå i 10 dager, og de siste dagene nå har det vært bare mørk mørk blodfarge, nesten brunsvart og lite.

Det som er, er at jeg pleier å ha veldig "spot on" syklus og aldri mer enn i 3 dager med lite blod og aldri har jeg hatt menssmerter, så er litt tankefull om dagen.

Har gått ned igjen i bh str og ingen ømhet, men dette blodet gir seg jo ikke...

Er det mulig at det har vært en SA?

Føler det er litt for tilfeldig at det akkurat denne mnd hvor vi har lagt inn første aksjene på nr 2 at syklusen skulle hoppe helt ut, men jeg vet ikke...

Anonymous poster hash: 83e0c...163
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan helt klart være SA, og blødninger så lenge KAN tyde på at det sitter igjen rester som ikke kommer ut uten hjelp! Jeg hadde det slik, når jeg endelig kom meg til legen, så ble jeg sendt rett til UL, og der var det igjen en del, måtte utføre en medisinsk abort for å få ut alt, samt gå på antibiotikakur, fordi jeg hadde fått infeksjon i livmoren.

Anonymous poster hash: 71d5f...b53
Skrevet

Jaok, da skal jeg vente en dag eller to å se om det gir seg, og gjør det ikke det så tar jeg en tur til legen.

Takk for svar :D

Anonymous poster hash: 83e0c...163
Skrevet

Signerer #2.

Kan høre ut som en SA. Dra til legen for sikkerhets skyld du.

Så håper vi den sitter på neste forsøk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...