Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Mannen min har fått et jobbtilbud i USA, og vi vurderer å flytte. Finner for det meste kun utleie av feriehus på nett.Han skal jobbe i Florida og jeg ser for meg et drømmehus ikke langt fra kysten.Noen tips?Det vil være aktuelt å leie i 2-3 år. Anonymous poster hash: 59873...605
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Hvor i Florida? Florida er jo en diger stat. Og hva er budsjettet deres? Anonymous poster hash: b9ca4...b0f
NormaJean Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 hvor er dette i Florida? Og hva slags firma? Endel firmaer er behjelpelig med å finne bolig. Evt for en kortere periode til man finner noe mer permanent. Har dere skolebarn?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Takk for svar. Det blir i Orlando eller Fort Lauterdale. Han jobber i byggebransjen og må reise litt rundt.Har barn på 6 mnd og 3 år. Ønsker å komme tilbake før eldste begynner på skolen, med mindre vi skulle trives altfor godt.Vi tenkte å finne en bolig selv. Vi skal ha med oss hunden vår også. Angående økonomi er jeg litt usikker enda. Vi vet ikke om vi skal ta sjansen på å selge boligen vår her hjemme, leie den ut, eller la det stå tomt.Vi betaler i dag 13.000kr i mnd i boliglån.Hadde håpet å finne hus til leie, med 3 soverom til 8000- 10.000 kr.Har aldri vært i USA tidligere og er veldig spent på hva jeg går til. Anonymous poster hash: 59873...605
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Dytter denne Anonymous poster hash: 59873...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå