Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Leser i avisen at det er kommet et nytt tips som skal sjekkes. Håper så inderlig den stakkars moren kan få svar Anonymous poster hash: c91e3...942
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Håper jeg også. Stakkars moren Anonymous poster hash: 0dc94...cfa
*Yuna* Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Huff ja. Ekstra belastning at en først ble dømt, så viste det seg å være løgn.
Serepta Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Enig i det. Men jeg kan ikke fatte og begripe at det skal komme nye tips så mange år etterpå.
Bustetroll Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Hva skjedde med det brevet egentlig? Er det åpnet enda?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Hva skjedde med det brevet egentlig? Er det åpnet enda? Hvilket brev? Siste jeg leste var at en hadde tips om hvor levningene er. Anonymous poster hash: c91e3...942
Bustetroll Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Hva skjedde med det brevet egentlig? Er det åpnet enda? Hvilket brev? Siste jeg leste var at en hadde tips om hvor levningene er. Anonymous poster hash: c91e3...942 Det var i fjor vel.. Det stod noe om et brev.. En mann som lå for døden, og det var snakk om et brev som skulle åpnes etter hans død.. og det var snakk om at det kunne ha noe med Therese å gjøre.. http://www.tv2.no/underholdning/trude/theresesaken-kan-loeses-av-mystisk-brev-fra-pedofil-mann-3807830.html der Endret 22. oktober 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Hva skjedde med det brevet egentlig? Er det åpnet enda?Hvilket brev? Siste jeg leste var at en hadde tips om hvor levningene er. Anonymous poster hash: c91e3...942 Det var i fjor vel.. Det stod noe om et brev.. En mann som lå for døden, og det var snakk om et brev som skulle åpnes etter hans død.. og det var snakk om at det kunne ha noe med Therese å gjøre.. http://www.tv2.no/underholdning/trude/theresesaken-kan-loeses-av-mystisk-brev-fra-pedofil-mann-3807830.html der Stemmer det. Ikke hørt noe mer om det :/ Anonymous poster hash: c91e3...942
Bustetroll Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Hva skjedde med det brevet egentlig? Er det åpnet enda?Hvilket brev? Siste jeg leste var at en hadde tips om hvor levningene er. Anonymous poster hash: c91e3...942 Det var i fjor vel.. Det stod noe om et brev.. En mann som lå for døden, og det var snakk om et brev som skulle åpnes etter hans død.. og det var snakk om at det kunne ha noe med Therese å gjøre.. http://www.tv2.no/underholdning/trude/theresesaken-kan-loeses-av-mystisk-brev-fra-pedofil-mann-3807830.html der Stemmer det. Ikke hørt noe mer om det :/ Anonymous poster hash: c91e3...942 Nei leste jo på nytt nå.. Ser kommentarer på den artikkelen også, en mann som hadde opplevd en bil som stoppet og en mann som kom øpende etter unger på lekeplassen.. :S Fatter ikke hvorfor ikke ALLE som kan ha noe info gir det ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå