Gå til innhold

Småkvalm hele tiden og har ikke lyst på noe....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sliter med det samme, blir kanskje litt mindre kvalm mens jeg spiser, men kvalmen ligger der hele tiden..konstant! har plutselig fått totalt avsmak for en del ting jeg elsket tidligere..merkelige greier ;) Men sånn har jeg vært ved alle mine svangerskap. Det mest positive er at jeg raskt fikk avsmak for snus, så sluttet kjapt med det, hehe ;) For meg hjelper det å prøve å spise lite, men ofte..det tar hvertfall noe av kvalmen, men helt borte må jeg nok bare innse at den ikke kommer til å bli. Et slags snodig puss fra naturens side, at man i tillegg til å bli kvalm skal få en overmenneskelig luktesans, hehe ;)

Annonse

Føler så med deg og har det likedan. Jeg er mest kvalm og trøtt på morgenen og frem til 3-4 tiden. Litt svakere på kveldstid. For meg også hjelper det å småspise, og å hvile og sove mye. Men er enig, det er nesten uutholdelig plagsomt...:(

Føler så med deg og har det likedan. Jeg er mest kvalm og trøtt på morgenen og frem til 3-4 tiden. Litt svakere på kveldstid. For meg også hjelper det å småspise, og å hvile og sove mye. Men er enig, det er nesten uutholdelig plagsomt... :(

Ja jeg også merker at det hjelper å hvile, men ikke så lett siden jeg går hjemme med en liten en på 15 mnd...Stakkars, hun skjønner ikke hvorfor mamma er så "rar" om dagen. Satser på at det går over for oss alle i 2. trimester:)

samme her :) mannen bare ler av meg, for jeg klarer ikke å finne noe som helst slags mat jeg vil ha. like spent hver gang han kommer hjem hva som blir til middag, og stort sett lager jeg bare noe fordi jeg vet jeg må ha noe å spise. men er allerede totalt matlei døgnet rundt og jeg er 6+1 :)

Eneste som frister her er blåbærsaft, salinas kjeks og brødskive med leverpostei. Men må være sånn smile gul boks postei. Gubben kom hjem med mills ovnsbakt i går. Da begynte jeg å grine så han måtte på butikken igjeeeen...

Annonse

her er det nesten ingenting som funker, men har spist fjorland fiskesuppe, og det gikk fint. fikk plutselig lyst på det, ellers har magen min lyst på kneipbrød med leverpostei eller ost.. (har ikke prøvd det ennå) og SUSHI. har vel totalt spist 3 skiver til sammen de siste tre dagene... men nå har jeg som sagt fått i meg fiskesuppe, og det var godt.. selv om jeg ble umiddelbart kvalm igjen etterpå. er glad jeg er kvalm da, på en måte.. holder fast ved at det er ett godt tegn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...