Gå til innhold

hvor langt på vei er jeg? super dumt innlegg, men forvirra..

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette virker nok veldig rart..

legen min har regnet termin etter siste mens, da var jeg 17+2.. Men på ul skrev en annen lege at jeg var 18+2.. Ul var da 2 dager etter jeg hadde vært hos legen, så burde vel vært 17+4?

Termindato skiller 1 dag hos de to forskjellige legene.. Har han som tok ul bare bommet når han skrev opp?

Er lettere forvirret her...

Anonymous poster hash: c1d3a...996

Fortsetter under...

Hva er ultralydtermindatoen din så skal jeg si deg hvor langt du er på vei.. 

Det er ultralydterminen din de går etter uansett. 

Høres ut som legen din går etter "gammel" terminlengde og ultralydlegen går etter ny terminlengde. 

Mulig ul-legen bomma litt med uke 18

Anonymous poster hash: f82e6...86f

Samme som hos meg det der. sist jeg var hos legen, to dager før OUL mente hun jeg var 17+4 ut i fra dette hjulet sitt mens på hjulet til hun som tok ultralyden kom hun frem til 18+4. Ultralydundersøkelsen sa også 18+4. Det vil jo si at dagen jeg tok ultralyden min ville legen min sagt jeg var 17+6 mens hun på sykehuset sa 18+4. Skjønner ikke at så forskjellige svar skal komme ut fra hjulet de bruker.

Anonymous poster hash: 614c2...9be

Samme som hos meg det der. sist jeg var hos legen, to dager før OUL mente hun jeg var 17+4 ut i fra dette hjulet sitt mens på hjulet til hun som tok ultralyden kom hun frem til 18+4. Ultralydundersøkelsen sa også 18+4. Det vil jo si at dagen jeg tok ultralyden min ville legen min sagt jeg var 17+6 mens hun på sykehuset sa 18+4. Skjønner ikke at så forskjellige svar skal komme ut fra hjulet de bruker. Anonymous poster hash: 614c2...9be

Hvor mye flyttet de terminen din på oul?

Anonymous poster hash: c1d3a...996

Annonse

Dersom du har termin 1. april så er du i dag 17 + 5 i følge 40 + 3 fullgått svangerskap som er "den nye" beregningen. 

Si meg terminen din skal jeg si deg hvor langt du er på vei..

Anonymous poster hash: f82e6...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...