Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Mannen har nettopp fridd til meg og vi var jo så spente på å fortelle det til alle, inkludert hans mor. Og hva skjer når mannen forteller det? Jo, hun faller sammen og får hjerteinfarkt! Tanken på å få meg i familien gir henne fysiske reaksjoner! Som om hun er allergisk mot meg er så lei meg! :( Anonymous poster hash: 926ea...d5c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Hvor selvsentrert går det Ann å være ?? Sorry , men du kan nok ikke ta æren for det hjerteinfarktet Anonymous poster hash: 92add...6ff
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Dytt. Jeg trenger litt støtte, er veldig lei meg Anonymous poster hash: 926ea...d5c
☆☆☆ Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Hjerteinfarktet kjem nok av tilstopping av kransarteriane, ikkje noko du har forårsaka (med mindre du har lurt metta fett inn i maten hennar over tid osv). I den grad stress kan bidra som utløysande årsak, kan det like gjerne vere positivt stress som negativt..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Signerer *stjerne*. Vil tro at det kan være en medvorkende årsak, men det bør absolutt ikke bety at hun tenker noe negativt. Vil tro at det betyr mye for henne å få en slik nyhet, og dermed at hun blir litt ekstra gira, betyr absolutt ikke at det er noe negativt ment mot deg Anonymous poster hash: 49256...02a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 For det første, for at hun skulle få hjerteinfarkt nå så har hun over lang tid gått med en risiko, kanskje spist feil som har gjort at årene er blitt mer og mer tette. Det er ikke din feil at hun fikk hjerteinfarkt!!! Hvordan har forholdet mellom deg og svigermor vært før dette? Alle følelsesmessige påkjenninger kan påvirke blodtrykket - også gledelige. Det er synd for deg at svigermor fikk hjerteinfarktet akkurat når hun fikk vite at dere skal gifte dere. Men om det ikke skjedde akkurat nå så ville det skjedd i nær fremtid uansett. Det er ikke din feil!!! Dette er noe hun mest sannsynlig har pådratt seg selv via livsstil over lengre tid. Ikke ta dette til deg, for det er ikke din skyld! Håper det går bra med din svigermor. Gratulerer med frieriet, forresten! Anonymous poster hash: 8147d...842
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Sett litt mye Big Bang Theory du eller? http://www.youtube.com/watch?v=Bh4TpmWHRXU Anonymous poster hash: 926ea...d5c
Somewhere over the rainbow Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Dette med hjerteinfarktet er ikke din skyld :-) Hvordan går det med henne nå ? har forloveden din og du fått noen mulighet til å snakke med henne ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå