Smil! :D Skrevet 22. oktober 2013 #1 Del Skrevet 22. oktober 2013 Eldstemann tok smokk fra han var 5 dager, så har ikke erfaring med dette. Nå er jeg litt nervøs for at alle foreldres favoritt"våpen" ikke kan bli brukt! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarella og froskebarna Skrevet 22. oktober 2013 #2 Del Skrevet 22. oktober 2013 Førstemann her tok ikke smokk, jeg prøvde alle typer og alle metoder. Men han ville ikke. Andremann tok smokken med en gang, og tredjemann nekter. Hun er nå 8 uker og jeg har gitt opp. Tror kanskje ikke de har behov for det? Kjipt å ikke ha det "våpenet", men samtidig kanskje like greit etter hvert? Da slipper man å stå opp hele natta for å putte smokk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 22. oktober 2013 #3 Del Skrevet 22. oktober 2013 Min nektet helt frem til hun var drøye to måneder. Klaffet til slutt med Aventsmokkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 22. oktober 2013 #4 Del Skrevet 22. oktober 2013 jeg har bestandig sett på smokk som noe positivt,men det positive med å ikke bruke smokk er at du slipper å putte smokk en million ganger om natta,noe jeg holder på å bli gal av nå! Hørte om en unge som begynte med smokk 10 mnd gammel,så håp er det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil! :D Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ja, er jo ikke krise akkurat! Men smokken til storebror har reddet oss i ulike situasjoner, så vi forsetter å prøve med jevne mellomrom. Har testet ut Mam, Avent (de brekker hun seg av) og Nuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 22. oktober 2013 #6 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har prøvd de samme merken som deg (og tommee tippiee usikker på om det er rett skrevet)og han nekter. Blir ganske så sint om vi prøver. Prøver likevel med jevne mellomrom, men uten resultat så langt. Han blir 5 mnd snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mama_82 Skrevet 22. oktober 2013 #7 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det er håp Mini her tok smokken da han var 3 mnd, etter iherdige forsøk fra 3 uker etter fødsel. Plutselig en dag bare satt den der Første her tok smokken med en gang, mens mellomste tok den aldri (forsøkte like iherdig med han som med nr 3, men han var standhaftig, gitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 22. oktober 2013 #8 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ja, det er håp Datteren min tok smokk da hun var litt over fire måneder. Vi hadde gitt opp!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Del Skrevet 24. oktober 2013 Her prøvde jeg i 6 mnd før hun ville ta smokk. Kjøpte inn ALLE forskjellige merkene, men da hun først tok til slutt brydde hun seg ikke om hvilket merke det var.. Hun er ikke smokkegal, men tar gjerne smokk i vogna og av og til på kveld/natt. Bare fortsett og prøv, lykke til Anonymous poster hash: 8cd36...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. oktober 2013 #10 Del Skrevet 26. oktober 2013 Lykke til, ikke gi opp ennå. Men det er noen barn som bare ikke vil. Jeg har tre smokkebarn, men en som nektet plent. Må si jeg synes det hjelper veldig med den smokken! Han som ikke ville bruke smokk, fant etter hvert tommelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 26. oktober 2013 #11 Del Skrevet 26. oktober 2013 Eldste tok ikke smokk før jeg sluttet å amme, da var han 6 mnd. Yngste tok smokk fra dag en. Merker stor forskjell, eldste brukte meg som sutt. Nå er snupp ferdig innen 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå