Gå til innhold

babyen min sover så mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover å sover... Han ble født på fredag , stor gutt på 4,5 kg:)

Han sovner ofte ved brystet også , enda da kan han ha sovet 3 timer ivstrekk før jeg vekker han til mat. Er dette vanlig da?? Han er fornøyd når han er våken . Gråter såvidt. Vi var å veide han idag å kun gått ned 70 gram... Så mat får han jo i seg:)

Anonymous poster hash: d77f6...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å! Bare nyt det :) Det er helt normalt! Våkenetter og annet tull får du antakeligvis nok av, så nå skal du bare kose deg og nyte at han har det bra :)

Gratulerer!

Skrevet

Vår var også sånn, er like normalt det som alt annet. Småen her var 3,4 så helt på snittet. Våknet for mat og sov stort sett hele døgnet. I ca.3mnd. Så ble det gradvis mer og mer våken, og stadig mer og mer propell ;-) Nå har vi en ettåring i 100.

Skrevet

Slik var min nr.2 også. Han sov og sov frem til han var 4 mnd. Jeg var litt bekymret av og til :) Vi hadde dåp da han var 3 mnd, og det eneste babyen gjorde var å sove. Så vidt vi fikk bilder av han i våken tilstand med dåpskjolen på. Og han glimrert med sitt fravær på festen etter :) Nå er han 7 mnd og er en meget aktiv og blid gutt med 2-3 lurer om dagen.

Anonymous poster hash: f4532...f53

Skrevet

Mine sov 22 timer i døgnet, MINST, de føste 3-4 ukene...

Og de var friske, opplagte og matglade alle sammen..

De var veldig blir og våken den korte tiden de var våken, og smilte allerede ved 3 ukers alder alle sammen.

Med andre ord fikk de tydeligvis nok av stimuli når de var våken.

Etter dette utviklet de seg dog noe forskjellig. Har blandt annet to ytterpunkt søvnmessig, med en som aldri sto for en eneste våkennatt, og en som har satt verdensrekord i våkennetter (og fremdeles er våken om natten 2 år gammel).

Anonymous poster hash: c7484...7ef
Skrevet

Nyt nyt nyt!! Ja, det er normalt når de er så små! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...