Gå til innhold

Hvor bestiller dere tester på nett?

Anbefalte innlegg

Etter å få konstatert exu med påfølgende operasjon og fjerning av eggleder i går må jeg dessverre hoppe tilbake hit... Tenkte jeg skulle bestille tester på nett nå, g-tester for å se når hormonene er ute av kroppen, og deretter teste etter el. Har lyst til å bli gravid igjen så fort kroppen er klar! Noen tips om hvor det er bra å bestille fra?

Fortsetter under...

Ja, jeg har nå starta på 7 pp selv og når jeg like gjerne var inne og sjekka bestilte jeg 50 g-tester for 40 kr! haha. Håper jeg ikke trenger å bruke alle dem, men når jeg allikevel måtte bestille..... ;) Ebay er moro altså. Forrige gang klaffa det på første forsøk etter jeg bestilte 100 EL-tester og 30 g-tester. Har mange EL-tester igjen, men g-testene er snart borte. Rart hvor tidlig man kan begynne å teste når man har så mange billige tester.... ;)

Annonse

Ebay!! Søk på pregnancy test. Særs billig - får fint 30 EL-tester og 10 G-tester for under 50-lappen. Og de virka hvertfall for meg :)

Lykke til!!

Vet du om det er forskjell på testene fra Kina og England eller Canada? :) 

Ebay!! Søk på pregnancy test. Særs billig - får fint 30 EL-tester og 10 G-tester for under 50-lappen. Og de virka hvertfall for meg :)

Lykke til!!

Aner ikke, men vil tro de virker omtrent på samme måte. Jeg har jo bare vært gravid en gang, men da fikk jeg positiv test med tilsvarende tester (fra Hong Kong tror jeg) fra 4 dager før IKM. Kjøpte en på apoteket i som jeg tok på IKM, og denne var også positiv selvsagt, så det var mer for å bekrefte det helt. Har aldri fått falsk positiv test med disse, men mange blendahvite, og da har jeg heller ikke vært gravid, så jeg vil si at de er pålitelige. 

Lykke til!!

Aner ikke, men vil tro de virker omtrent på samme måte. Jeg har jo bare vært gravid en gang, men da fikk jeg positiv test med tilsvarende tester (fra Hong Kong tror jeg) fra 4 dager før IKM. Kjøpte en på apoteket i som jeg tok på IKM, og denne var også positiv selvsagt, så det var mer for å bekrefte det helt. Har aldri fått falsk positiv test med disse, men mange blendahvite, og da har jeg heller ikke vært gravid, så jeg vil si at de er pålitelige.

Takk for svar :) Då har eg bestilt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...