Mamalarma Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har en god kollega som har bursdag om 2 dager. Jeg har lyst til å kjøpe en liten ting til henne. Hun stiller alltid opp, gjør mye for meg slik at hun letter min dag (hun er vikar), gjør alt vi spør og ber henne om. En fantastisk kollega med andre ord. Hun ønsker ikke stor feiring og det er bare jeg av kollegaene som vet om bursdagen, så det er ikke noe som skal utbasuneres. Så det er ikke snakk om å lage en kake, siden hun ikke vil at andre skal vite noe. Denne kollegaen min er veldig glad i å ta bilder av natur og fugler. Tips til en liten ting som kan gis "i all hemmelighet" som hun får plass til i veska siden hun tar bussen. Har tenkt litt på fuglebok, men må da vite at den kan byttes.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Du kan kjøpe den fugleboken som er med fuglelyder. Den er kjempefin! Den kan helt sikkert byttes hvis hun ikke liker den. Anonymous poster hash: 09e1d...271
Mamalarma Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2013 Du kan kjøpe den fugleboken som er med fuglelyder. Den er kjempefin! Den kan helt sikkert byttes hvis hun ikke liker den. Anonymous poster hash: 09e1d...271 Fuglebok med fuglelyder? Til voksne? Hmm, aldri hørt om. Måtte lese svaret ditt to ganger om jeg leste rett. Vet du ca pris på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå