Gå til innhold

Mer søvn ved tannfrembrudd?

Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

Eller er det tilfeldig? Minstemann får tenner om dagen, og er litt utilpass, men heldigvis ikke veldig mye tull. Men han sover lenger på dagtid. Tidligere var det maks 3 kvarter, men nå sover han 1,5 time og kanskje mer. Er dette tilfeldig, eller kan det ha noe med at han holder på å få tenner? På natta er han litt mer urolig enn tidligere, men heldigvis ikke mye gråt. Stort sett smokken som faller ut og må puttes inn x antall ganger ;) Han blir 4 mnd i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi jente får også tenner nå, hun er 5 mnd. Hun har mer eller mindre sovet i to dager føler jeg, og jeg tror nok dette har noe med tennene å gjøre. Hun er også mer urolig på natta, vi har også dette med at smokken faller ut og må puttes inn HELE tiden. Og i morgen skal hun få sprøyter, hjelpes meg :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert ha noe med tenner å gjøre. Tenker også at når babyen er mer urolig på natten, vil han kanskje ta igjen litt sovetid på dagen? Er som regel på natten det sprenger mest i gommene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker bitering med vann i, som har ligget i kjøleskapet. Gir han ofte en kavring å bite på. Han liker også godt å bite på fingrene våre :) hvis det er skikkelig ille gir jeg en paracet til kvelden, men det er hvis ingenting annet kan trøste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...