Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Åh, jeg er så fornøyd med min nye jobb!! Fikk en ny jobb for bare et par uker siden, og det er hos et advokatfirma. Har fått eget kontor, fin kantine, og jeg tjener 420 000 kr i året!Dette er uten utdannelse eller regnskapserfaring.. er så utrolig glad og fornøyd at jeg bare måtte skryte litt!! Håper det går bra J Håper virkelig at jeg får fast når prøvetiden er over.. J Et lite hurra fra meg Anonymous poster hash: 39166...cc5
...gull... Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Hva er arbeidsoppgavene dine da? Og grattis! Leter selv etter jobb, og har foreløpig måtte ta til takke med demo i butikk :/
mamma_til_gutt Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Grattis! Det er jo supert Men, det er ingenting som heter fast ansatt etter prøvetid. Enten er du fast ansatt, eller så er du i vikariat, engasjement osv. Prøvetiden er bare en periode hvor det er kortere oppsigelsestid, ofte lavere lønn etc enn etterpå, for at det ikke skal være så krise om en ansettelse viser seg å være helt gal. Men, det er ikke noe lettere å si deg opp i prøvetiden, og det er ikke sånn at de skal ta et standpunkt om 6 måneder eller noe på om de vil ha deg eller ei
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk! nei det er kanskje sant.. Arb.oppgavene er for det meste fakturering. Men litt diverse der det trengs ved sykdom/ferieavvikling osv! Skikkelig deilig å være fornøyd og å synes at det er helt ok å dra på jobb!! Anonymous poster hash: 39166...cc5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Hørtes VELDIG bra ut Skulle ønske jeg var like heldig Anonymous poster hash: 354b7...049
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Gratulerer! Jeg har samme type jobb, bare med eiendomsforvaltning/regnskap i et adv. firma. Tjener også like mye som deg Gøy med en jobb man trives i da, og deilig med eget kontor, selv om det kan bli litt ensomt i blant. Men da fins det heldigvis kaffepauser Anonymous poster hash: c36af...535
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 oi,kontorjobbing...jeg og vil det!er førskolelærer og har barn helt oppt til øynene..! Ingen utdanning?men hvorfor fikk du jobben da? Anonymous poster hash: 41b46...9e4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Nei si det.. Med mitt vinnende vesen? hehe.. Vet faktisk ikke. Viste at jeg var motivert, gira, interessert, positiv og lærevillig. Så var det tydeligvis nok. Flaks føler jeg.. Og føler meg veldig heldig:) Anonymous poster hash: 39166...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå