Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har klart å komme i den situasjonen at jeg har klart å bli betatt av en kollega. Vi har utrolig god kjemi og han er person som man kan snakke med alt om. Og ikke minst ser han utrolig bra ut! Han vet ingenting og ikke kommer jeg til å si noe da vi begge er i forhold. Jeg vet at det er vanlig å forelske seg i andre i løpet av livet, men kjenner jeg blir så usikker på forholdet til samboeren min når jeg er blitt små forelsket i en annen. Måtte bare få det ut! Flere som har opplevd det samme? Hva gjorde dere for å komme over forelskelsen? Snart skal jeg på ferie med samboeren i to uker, da har jeg en mulighet for å komme bort fra han jeg liker så godt. Men redd det er det samme når jeg kommer tilbake. Og hvor lenge er det vanlig at en sånn her forelskelse varer? Takk til alle som svarer:)) Anonymous poster hash: a8fcf...d48
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Det kommer nok an på om du "forer" forelskelsen eller ikke... Tror nok ikke det er så uvanlig, det du beskriver. Nyt den gode følelsen og at det gir jobben en ekstra dimensjon, men ligg langt unna flørting og fysiske ting. Han er trolig en gjennomsnittsmann han her også - så samboeren din er helt sikkert minst like bra. Husk at du ikke kjenner denne mannens dårlige sider Anonymous poster hash: 05a13...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå