Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var egentlig litt usikker på om jeg ville vite det eller ikke med førstemann, men vi så selv(før jordmoren spurte) på ultralyden at det var en svær strek som stakk opp mellom beina, og da bekreftet hun at det var en gutt. Jeg har veldig lyst til å vite denne gangen om det blir en jente eller gutt, må ærlig si det at jeg håper det blir en jente :) En av hver hadde vært kjempe gøyt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har veldig lyst til å vite kjønnet. Jeg er altfor nysgjerrig til å ikke vite det! Og så vil jeg jo gjerne strikke hentesett som ikke nødvendigvis er heeelt nøytralt :)

Skrevet

Ja, vil vite det :) Klarer ikke å vente helt til sommeren ;) 

Skrevet

Jeg er skråsikker på at vi venter gutt nr to, men vi vil alikavell vente til fødsel med å få vite sikkert:-) vi visste det med sønnen i huset og vi begge følte svangerskapet mistet litt av sin magi. Vi gledet oss selvfølgelig, men det ble ikke det samme å vite. Så denne gang skal vi prøve å la vær å vite, men for alt det jeg vet kan nyskjerrigheten ta overhånd når vi kommer til oul:-p

Skrevet

Her har vi prøvd begge deler ;) Er veldig gøy og ikke vite,men er også koselig å vite hvem som ligger inni der. Du blir liksom litt mer knyttet til babyen :)

Skrevet

Veldig usikker ennå. Av praktiske årsaker er det jo greit å vite da det ikke er så mye kjønnsnøytralt av klær å oppdrive. Men av spenning tror jeg det er mye gøyere å endelig få vite det når du har babyen i armene.

Skrevet

Vi har bestemt oss for å vite. Har to gutter fra før, og tror familien rundt oss er mer spent enn oss - er bare gutter i familien vår, og har på følelsen om at det blir en lillebror til😊

• 3 uker senere...
Skrevet

Har bestilt ul til 14+2 bare for vite det og for at pappaen skal få se småtten denne gang:-)

Skrevet

fik vite med nr 1 :) me nr2 ville vi ikke vite men var umulig å ikke se at de var en gutt.. nå 3 og siste gang skal viikke vite:)

Skrevet

Vi har så gode argumenter for begge deler at vi ikke har klart å bestemme oss enda ;) Nå skal det sies at dette er vårt første barn, og vi trenger derfor alt… Rommet som skal bli barnerom er i dag lyseblått så det passer jo ikke helt hvis det kommer jente ;) Mannen vil pusse opp barnerommet, og lurer veldig på om han må male eller ikke…. Og det er jo ikke så veldig mye klær som er nøytrale i fargen. Alt nå er enten blått, rosa eller hvitt.

Men kjenner jeg oss rett så ender vi nok opp med å ville vite det på ul av praktiske årsaker, selv om vi egentlig var veldig innstilt på å ikke vite. Begge har megefølelse på at det blir gutt :)

Skrevet

Vil vite det hvis det går ann å se..men kun av praktiske årsaker!;)

Skrevet (endret)

Jeg vil ikke vite det. Ønsker å være litt mer privat denne gangen, og dessuten tror jeg fødselen og beskjeden til våre nærmeste blir mye finere og mer spesiell hvis vi venter. Litt sånn - vi trenger ikke å si hva som er inni presangen før vi åpner den - , hvis dere skjønner.

Red. Å ja, og så er jeg ikke superfan av rosa og blå klær. Vil heller handle inn så mye nøytralt som mulig :)

Endret av Myrtille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...