Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere vite kjønnet på barnet i magen? :)

Det vil vi :D Er alt for nysgjerrig til å vente helt til sommeren. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

vi vil også vite kjønnet=) Visste det ikke første gang, visste det andre gang. Jeg følte iallefall at jeg kunne knytte meg til babyen på en annen måte når jeg visste at det var en jente, og vi hadde gitt henne navn =) I tillegg kunne vi forberede storebroren på en annen måte når vi kunne fortelle at det var en lillesøster inni magen og hva hun het =)

Skrevet

vi vil også vite kjønnet=) Visste det ikke første gang, visste det andre gang. Jeg følte iallefall at jeg kunne knytte meg til babyen på en annen måte når jeg visste at det var en jente, og vi hadde gitt henne navn =) I tillegg kunne vi forberede storebroren på en annen måte når vi kunne fortelle at det var en lillesøster inni magen og hva hun het =)

Så koselig  :wub:   Føler det blir litt mer kos å ordne barnerom og slikt når man vet hva som kommer  ^_^ Så bra at navnet passet henne når hun kom ut også da! Hører noen sier at navnet ikke passet, og det må være litt kjipt. Her i huset har vi ikke peiling på navn enda, men har god tid.

Skrevet

Vi har visst det på alle våre tre pga mange ultralyder ifb oppfølging av vekst på foster (mine har blitt så store i magen at jeg har blitt satt i gang ca. tre uker før termin og fremdeles hatt barn på over fire kg). Og nei....har ikke hatt svangerskapsdiabetes.

Nå er det en mulighet for at det er to i magen så da vil vi nok få tett oppfølging.

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

vi hadde navnet på plass fra uke 21-22, så vi omtalte henne ved navn helt fra da av. Da skal det godt gjøres at man plutselig mister assosiasjonen tror jeg =) ihvertfall har det vært sånn for oss =)

Skrevet

Ja det vil vi :) :) eier ikke tålmodighet og ser ingen grunn til å vente. Gleeeder oss :) :)

Skrevet

mannen min har lyst til å vite det, så da skal vi det :) jeg ser jo at det kan være greit å vite før den lille kommer :)

Skrevet

Vi visste ikke med første, og skal ikke vite nå heller. Syns det er EKSTRA magisk :) Sist når babyen kom ut, og vi fikk vite "Det er en GUTT", var vi SÅ lykkelige! (Hadde såklart vært akkurat like lykkelige om det var ei jente :) ). Syns det er spennende å ikke vite!

Anonymous poster hash: 6589e...ceb
Skrevet

De så det ikke på UL med første vår, så da fikk vi ikke vite det, det var litt ekstra spennende;) Men jeg kommer nok til å spørre om de ser kjønnet denne gangen også, er altfor nysgjerrig til å la være;)

Anonymous poster hash: ac6a9...cbb

Skrevet

Vi ønsker også å vite :) det er såå mye man ikke vet om den kommende babyen fra før, at det man faktisk kan gjøre seg kjent med er for oss riktig.

Skrevet

Fikk vite med første mann, men jenta som kom som nr 2 ville ikke vise seg frem på ultralyd. får vi se det, vil jeg vite, men viser ikke nurket seg slår jeg meg til ro med det også :)

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda. Vi heller litt mot å ikke vite. Det viktigste er at dt blir baby, og ikke hvilket kjønn. Siden vi har en fra før så har vi jo alt som trengs.

Skrevet

Vil veldig gjerne vite det, og er like glad uansett om det er en gutt eller en jente! Så lenge babyen har det bra, er det viktigst!

Gleder meg til å begynne å handle i babyfarger... Litt tidlig ennå... Kun 7+0 ;)

Skrevet

Må vite kjønn så jeg får planlagt litt, kjedelig å kjøpe alt i hvitt da :)

Skrevet

Ja vil gjerne vite det. Koselig å vite, praktisk i forhold til å handle inn klær og utstyr.

Skrevet

Fikk ikke vite noe på ultralyd med de to første, men magefølelsen min stemte begge gangenea allikevel, så hadde navnene klare :) Denne gangen kan jeg godt tenke meg å vite det av litt mer praktiske årsaker. Lettere for storebror på 3 år å forholde seg til magen om han vet hvem som bor der inne :) Selv om han allerede konsekvent kaller babyen for henne....samme magefølelse jeg har også, så blir spennende å se om det stemmer :)

Skrevet

Har egentlig litt lyst å ikke vite. Litt stas å få den overraskelsen. Men tror jeg kommer til å spørre likevel. Hadde kanskje klart det om det bare var en UL men har en del ekstra pga komplikasjoner forrige gang. Og det er jo praktisk:) Og kan jo ikke si jeg ikke vibrerer av nysgjerrighet;)

Skrevet

Vil absolutt vite det! Min sønn når han var i magen så het han sebastian fra uke 15. Å når jeg var på ul i uke 19 så var det jaggu en sebastian som lå der inne også <3 Nå har jeg også lyst til å vite det :D

Skrevet

Vi heller mot å ikke vite det denne gangen;) vi har jo det meste av utstyr fra førstemann og mangler eventuelt bare noen rosa kjoler hvis det skulle være ei jente;p

Skrevet

Jeg har lyst å vite d. Gjorde det med jenta vår, da hadde jeg sterk følelse av at det var jente, og det stemte;)

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke vite, men det vil samboeren. Så da får jeg vel vite det jeg også :P

Skrevet

Vi vil veldig gjerne vite kjønnet på den lille. Vi venter nå nr to, og gleder oss masse til og vite kjønnet. 

Det blir litt mer personlig synest vi, kan finne navn og få et litt annet forhold til den lille :)

Skrevet

Selvfølgelig! Det er like kult uansett hva det blir... Men jeg MÅåå vare vite om jeg kan. :)

Skrevet

Eier ikke tålmodighet, så vi vil gjerne vite det denne gangen, også ;)

Anonymous poster hash: 61be2...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...