Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er halv veis i 17 uke, og har ikke vært på UL enda. Jeg har en angelsound her hjemme, og jeg mener jeg hørte TO hjerteslag som slo ujevnt, og den ene var bare litt kortere enn den andre. Jeg hørte en sterk rask hjertelyd, og i bakgrunn en svak og nesten like rask hjertelyd. Kan det være at jeg bærer tvillinger? Er det mulig å høre to hjerteslag på en angelsound hjemme viss det er tilfelle? Har ikke fått time til UL enda, men nå ble jeg litt spent her :-) Anonymous poster hash: 6f58d...d05
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Alt er mulig Bare pass på at det ikke var dine egne slag du hørte Lykke til, så spennende!! Anonymous poster hash: 4b43d...dca
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Nei, det var ikke mine hjerteslag tror jeg, for jeg var helt avslappet, og hadde helt rolig puls. Den var nesten like rask som den første og sterkeste liksom.... Anonymous poster hash: 6f58d...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå