to små prinsesser Skrevet 22. oktober 2013 #1 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tenker hovedsaklig på brødmåltid, men hvis noen her på under 1år spiser selv så hadde det også vært artig å høre når de begynte med. Snuppa mi er 9mnd og spiser noen brødbiter selv, men det blir mye tøys og søl så jeg foretrekker å maten henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Del Skrevet 22. oktober 2013 skiver fike hun spise selv fra hun begynte å få, men middag og grøt matet jeg henne frem til ca 12mnd.. Da hadde hun gått ca 2 mnd i barnehagen og måtte bryne seg litt selv der Anonymous poster hash: 663e7...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Del Skrevet 22. oktober 2013 Lillemor på 8mnd spiser brødskive selv, eller jeg tar bort skorpa og deler skiva i 4, så får hun en og en bit. Pålegget havner både her og der, men selve bitene havner i munnen. Måltidet går litt fortere når hun får spise selv, for hun syns det ble kjedelig å bli matet med små biter. Anonymous poster hash: 58881...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 22. oktober 2013 #4 Del Skrevet 22. oktober 2013 Datteren min på 10 måneder får grøt med skje, ellers spiser hun alt selv. Nekter å spise most middag, for eksempel. Brødskivene kan ikke være i biter, for dem leker hun bare med, men gir jeg henne en halv skive så spiser hun den. Hun har fått brød siden hun var ca 7 måneder, og frem til ca 9 måneder ga vi biter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 23. oktober 2013 Datteren min på 10 måneder får grøt med skje, ellers spiser hun alt selv. Nekter å spise most middag, for eksempel. Brødskivene kan ikke være i biter, for dem leker hun bare med, men gir jeg henne en halv skive så spiser hun den. Hun har fått brød siden hun var ca 7 måneder, og frem til ca 9 måneder ga vi biter Jeg ser også tendensen til lek med bitene, men jenta mi har ikke tenner enda så det blir så vanskelig å få i seg noe hvis hun får større biter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå