Gå til innhold

Dere som trener fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte/lenge trener dere?

De dagene dere ikke trener, beveger dere dere noe ekstra da sånn bortsett fra der vanlige?

Anonymous poster hash: 2c710...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener to ganger i uken på senter i ca 1-1.5 timer.

Ellers går jeg tur med hunden flere ganger hver dag.

Utenom det er det ikke noe fast trening/mosjon :)

Skrevet

Trener 4-6 dager i uken, i alt fra 30 min til 2 timer. Trener styrke da, med litt intervaller som avslutning! De dagene jeg ikke trener går jeg gjerne en fjelltur :)

Anonymous poster hash: 992a5...636

Skrevet

Jeg trener 3-5 dager i uka. Trener da 60-90 minutter, mest timer på senter som bodypump, corebar, step, spinning. Med andre ord, variert. De andre dagene gjør jeg ikke noe utenom vanlig aktivitet. Jobber i barnehage, så sitter ikke akkurat på rompa dagen lang ;-)

Skrevet

Trener 6 ganger i uka. På søndager trener jeg ikke men da drar vi ut på tur eller andre aktiviteter. Går hjem fra byen (mens minste sover i vogna) to ganger i uka, tar rundt 50min.

Skrevet

Trener 2 dager i uka. Går tur 2-3 dager i uka i høyt tempo.

Skrevet

Trener hver dag, alt fra saltrening(bodycombat/bodypump/spinning), styrke, til løpetur i skogen med vogn og unge.

Om det er noe spesielt så blir det en dag eller to uten, men liker å være i aktivitet så prøver vær dag.

Skrevet

Trener i gjennomsnitt 6 dager i uken. Dagen jeg ikke tener kan jeg like godt ligge på sofaen, gå på kino etc, som å gå en tu i skog og mark.

Jeg trener håndball, løper ca 3 gng i uken og spiller squash på fritiden.

Skrevet

Har problemer med -R på min data som det femkommer av siste innlegg :lol:

Skrevet

Trener 5-6 dager i uka.

Stort sett 1,5 time, har langtur søndag som jeg drar opp mot 3 timer

Trener styrke, sykkel og løp.

På fridagene har jeg nettopp det, fri, så da beveger jeg meg ikke noe utenom det vanlige til/fra jobb osv.

Det er som regel fredag kveld som er fri, da er det Gullrekka og sofa ;-)

Skrevet

Løper 3 ganger i uka, ca 45 min- 1 times turer. Langturer innimellom, da blir det ca 2 mil (1 time 50 min)

Anonymous poster hash: 36691...a57
Skrevet

Spiller håndball to dager i uka, trener da i to timer. Pluss eventuelle kamper.

Trener ikke noe utenom det, men går litt turer, men ser ikke på det som trening.

Anonymous poster hash: 11165...99f
Skrevet

Trener hver dag, ca en time, intervall og yoga. Går hjem fra jobben tre dageri uken det tar ca 60 min.

Anonymous poster hash: 36365...9f4

Skrevet

Trener to dager i uka, 1,5-2timer.

Går turer med barna i helgene og andre aktiviteter.

Skrevet

Her var det mange sprekinger!! Nå er jeg gravid, men før graviditeten trente jeg mellom 4-5 dager på sats, en time i gangen. 16 uker på vei nå, formen er ikke helt der enda, men håper å kunne trene ute i svangerskapet.. 

Anonymous poster hash: ba608...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...