Gå til innhold

Dere som er hjemme i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med små bebiser, hva spiser dere i løpet av en dag?

Og trener dere, hva og hvor ofte?

Anonymous poster hash: ff3dd...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går tur så og si hver dag,over ei time i rask gange.styrketrening på gulvet tre ganger i uka uten vekter.

Spiser egenlaget frokost bestående av havre, nøtter, frø og kli, lunsj: ei brødskive med mye forskjellig pålegg på(deler brødskiva i fire) drikker tre kaffe latter,hjemmelaga med skummamelk.

Middag er også ganske sunn,mye grønnsaker, kylling ,fisk, karbonadedeig,fullkornspasta.

Anonymous poster hash: 72be5...050
Gjest Sekretøsa
Skrevet

går tur så og si hver dag,over ei time i rask gange.styrketrening på gulvet tre ganger i uka uten vekter.

Spiser egenlaget frokost bestående av havre, nøtter, frø og kli, lunsj: ei brødskive med mye forskjellig pålegg på(deler brødskiva i fire) drikker tre kaffe latter,hjemmelaga med skummamelk.

Middag er også ganske sunn,mye grønnsaker, kylling ,fisk, karbonadedeig,fullkornspasta.

Anonymous poster hash: 72be5...050

Og med det svaret tror jeg at mitt utgår! Du er flink!

Skrevet

Spiser: Det som er lett tilgjengelig i skapet, middagsrester, sjokolade.

Trener: Tja, bærer en bylt på 6-7 kilo gjennom hele døgnet, så styrketrening? 

Anonymous poster hash: 1249e...d0c
Skrevet (endret)

Blir mye brødmat. Prøver å variere lunsjen mer med mer grønnsaker, men mister liksom fantasien helt når jeg går hjemme, så ender opp med en brødskive likevel..

Har begynt å gå turer alene og skal igang med styrketrening hjemme på matte. Er bare 6 uker siden fødsel. Satser på treningssenter om et par mnd, men jeg trenger å komme igang hjemme først med bekkentrening og rygg/mage.

Endret av Smil! :D
Skrevet

Går turer. Koser oss! Bærer på 8 kg ;)

Anonymous poster hash: 3a5a4...ffb
Skrevet

spiser skiver til frokost. noe godt fra butikken til lunsj.. vanlig middag.... skiver til kveldsmat. snop bare i helgene!

går tur hver dag med barnevogn og bærer baby på 9 kg... ellers lite trening. svømmer kanskje annenhver uke med en venninne. har tenkt å begynne å trene mer i dag! :P

Skrevet

Jeg trener 6 ganger i uka. Går tur og prøver å være aktiv i hverdagen. Jeg er lat fra naturens side så jeg må jobbe litt for det og ha gode rutiner. Jeg er målfast så jeg tåler dårlig å gå glipp av en treningsøkt, så det hjelper mye. Spiser HØYkarbo ;) Er veganer og spiser mye frukt i løpet av dagen, til middag så pleier jeg enten å spise frukt og så en STOR salat eller grønsaksgryte av et slag med feks ris eller pasta. Så vegansk kost (lavt fett og mye karbohydrater) er en del av min livsstil.

Skrevet

Jeg trener to ganger i uka. Går tur to-tre ganger i uka, raskt tempo, varierende lengde. Spiser yoghurt og knekkebrød og en kopp te til frokost. Knekkebrød, brødskive eller smoothie til lunsj. Og dessverre litt sjokkis inni mellom der. Middager er vanlig, varierende hva det er. I dag blir det Kyllingwraps.

Det STORE problemet med å være hjemmet er når det er snacks i skapet..

Anonymous poster hash: f9458...90a

Skrevet

Spiser? Rester fra middagen dagen før, frukt, sjokolade... Blir gal av å gå hjemme, trøstespiser sjokolade til den store gullmedalje. Trener ikke annet enn at jeg bærer på en 9 kilos bylt store deler av døgnet.

Gleder meg til å begynne å jobbe og få orden på rutiner igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...