Gå til innhold

9 mnd og plutselig ekstrem lakenskrekk

Minima81

Anbefalte innlegg

Gutten min har sovet som en drøm hele tiden, helt til nå. Vanligvis har vi lagt han og han har sovnet selv og sovet hele natten fra 19-06, bare vært innom med smukk og så sovner han igjen. Nå er det plutselig helt angst for senga, hyler, skriker og er skikkelig sinna ved legging og det blir ikke noe bedre om vi sitter hos han. Prøver jeg og bære og bysse spenner han seg og får helt panikk når han nesten sovner. Han sover veldig lett nå og bare vi hoster våkner han, og da er det i gang igjen. Våkner han da har vi det gående i 1-3 timer før han sovner igjen. Først trodde jeg det bare var nærhet han manglet for han roet seg når vi la oss i en annen seng tett inntil, men nå vil han ingenting og hyler og blir illsint bare han kommer i liggende stilling. Noen som har det sånn? Begynner å lure på om han har vondt i ryggen eller noe? Han får samme mat og drikke som før han fikk angst for natten så tror ikke det er magen. Men det er litt tenner på vei, men dette virker ikke som noe vondt som plager han der om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine plages veldig med tenner, og det verker mer i tennene når de ligger, så det kan jo være det som er problemet. Har du prøvd å heve hodeenden? Det kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...